SANT VICENÇ DE MONTALT, IMATGES D'AHIR.
Tapa dura, 235 pàg. bon estat. Ajuntament, 2000
Hay 65 productos.
Tapa dura, 235 pàg. bon estat. Ajuntament, 2000
Tapa dura, 84 pàg. bon estat. Publicaicons de la Abadia, 2014
Tapa tova, 286 pàg. bon estat. 1995
Herbes, pastors, ses matances.
Tapa tova, 177 pàg. bon estat. ED Mediterrània, 1999
Tapa dura, 332 pàg. bon estat. Destino, 1981
Tapa dura, 344 pàg. format gran. Bon estat. Destino, 1989
explora el mite del Comte Arnau des d’una perspectiva simbòlica i psicoanalítica, centrant-se especialment en la seva dimensió sexual com a representació arquetípica dins l’imaginari col·lectiu català. L’autor aprofundeix en la llegenda, la seva evolució i les implicacions culturals, religioses i polítiques que han envoltat aquesta figura mitològica, vinculant-la amb la història de Montgrony i el mil·lenari de Catalunya.
Tapa tova, bon estat. Publicat per l’autor, 1988, 1a edició. ISBN: 84-404-2946-0.
Retrat costumista de Felanitx. Una obra que combina la memòria personal amb l’observació atenta de la vida quotidiana d’un poble mallorquí. Descriu amb sensibilitat i precisió el paisatge, les tradicions, el llenguatge i els personatges que donen vida al seu entorn, evitant la visió nostàlgica i oferint en canvi una crònica viva, intel·ligent i amorosa. Amb un estil ric en lèxic popular i matisos expressius, el llibre esdevé un document valuós tant des del punt de vista literari com lingüístic, preservant l’essència d’una comunitat i d’una manera de viure.
Tapa tova, bon estat. 2a edició. Sense dades d’editorial ni any de publicació.
Tapa dura, 196 pàg. bon estat. Proa, 2000
Oficis i costums perduts, Vida privada de la burguesia, la ciutat d'abans de la guerra, la ciutat desapareguda, la vida de nit, l'esplendor de la burguesia.
6 volums, obra completa. Tapes toves, 150 pàg./unitat. bon estat. Angle, 2015
Tapa tova, 209 pàg. bon estat. Inst.Estudis Ilerdencs, 1997
4 volums, obra completa. Tapes dures, bon estat. Ed. Alta Fulla, 1983
Tapa tvoa, 268 pág. bon estat. Format gran.Columna, 2006
Tapa dura, 228 pàg. gran format. Editorial 92, 1996
Tapa tova, 142 pàg. bon estat. 1994
Tapa dura, 250 pàg. format gran. Bon estat, Angel, 2007
GREGORIO DEL OLMO LETE El judaisme
YOM-TOV ASSIS Els jueus de Barcelona i el comerç marítim amb la Mediterrània oriental
JOSEP M LLOBET I PORTELLA Textos historiogràfics sobre els jueus de Cervera
EDUARD FELIU Quatre notes esparses sobre el judaisme medieval
JOAN FERRER L’arameu del Talmud de Babilònia Descripció gramatical
JAUME BADIAS I MATA ORIOL SAULA I BRANS Les excavacions arqueològiques del jaciment del Molí del Codina de Tàrrega
JORDI CASANOVAS Dues notes d’epigrafia hebraica medieval
MAGEN BROSHI YORAM NIR-EL Sobre l’autenticitat del segell de Mossé ben Nahman de Girona trobat a la Plana d’Acre
MANUEL FORCANO Ronny Someck Música d’Um Kulzum a Tel-Aviv
Notes bibliogràfiques
Tapa tova, 279 pàg. bon estat. 1999
2 volums, obra completa. Edicions 62, 1984
llibre que explora els enigmes, llegendes i fenòmens paranormals que envolten la regió de Catalunya. Inspirat en la sèrie de televisió homònima emesa per TVE, l'obra investiga històries de misteri, ovnis, fantasmes i altres successos inexplicables arrelats a la cultura i la tradició popular catalana. Mitjançant una combinació de recerca històrica i testimonis reals, el llibre ofereix una mirada fascinant als aspectes més desconeguts i enigmàtics del territori, convidant el lector a reflexionar sobre els límits entre la realitat i el sobrenatural.
Tapa dura, 139 pàg. bon estat. Serbal, 1999
Tapa dura, 144 pàg. Sobrecuberta una mica desgastada, tapes i interior en perfecte estat. Ab. Montserrat, 1988
Tapa dura, 285 pàg. bon estat. Pòrtic,
Tapa tova, 141 pàg. format gran. La Vanguardia, 2008
Tapa dura, 117 pàg. bon estat. Batet, 1994
Tapa tova, 147 pàg. bon estat. Millà, 1966. Vell i Nou, 5