EL COOPERATIVISME A OSONA, JOSEP CASANOVAS I PRAT.
Tapa tova, 202 pàg. bon estat. Eumo, 1998
Referencia: 102.1.L.ctre.esq
Una guia divulgativa que introdueix el lector en el coneixement astrològic des d’una perspectiva pràctica i reflexiva. Ofereix una aproximació clara a l’estructura i al significat dels signes zodiacals, tot destacant el seu valor com a eina de creixement personal. Recupera aquest saber mil·lenari per mostrar com pot ajudar-nos a comprendre millor el nostre entorn i a nosaltres mateixos, en un viatge cap a la llum interior.
Tapa tova, bon estat. Helios/Viena, abril de 1997, 1a edició. ISBN: 84-89553-63-7.
Enlaces directos: LlenguaCatalana + GemmaBlat + Autoconeixement + DesenvolupamentPersonal + LesRodesDelZodíac + SaviesaMillenària + AssaigEspiritual +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Una guia divulgativa que introdueix el lector en el coneixement astrològic des d’una perspectiva pràctica i reflexiva. Ofereix una aproximació clara a l’estructura i al significat dels signes zodiacals, tot destacant el seu valor com a eina de creixement personal. Recupera aquest saber mil·lenari per mostrar com pot ajudar-nos a comprendre millor el nostre entorn i a nosaltres mateixos, en un viatge cap a la llum interior.
Tapa tova, bon estat. Helios/Viena, abril de 1997, 1a edició. ISBN: 84-89553-63-7.
Tapa tova, 202 pàg. bon estat. Eumo, 1998
Tapa tova 126 pàg. bon estat. Random Hause, 2017
Vitrales de la Basílica de Santa María del mar. Idiomas catalán, castellano, francés e inglés. Librito grapado de 10 páginas. 1977. / 100.2. H
Aquesta memòria autobiogràfica relata la infància i joventut d’una dona criada per una mare adoptiva autoritària i fanàtica religiosa en una ciutat del nord d’Anglaterra. En un ambient hostil, la protagonista descobreix l’amor, la literatura i la seva pròpia veu, mentre lluita per alliberar-se de les imposicions familiars i socials. Amb una prosa punyent i emotiva, l’autora explora temes com la identitat, l’homosexualitat, el rebuig i la recerca de sentit en la paraula escrita. És una obra vibrant, feridora i alhora inspiradora, que defensa la llibertat de ser un mateix.
Tapa tova amb solapes, molt bon estat. Edicions del Periscopi, sense data d’edició visible (Dipòsit legal de 2021), traducció de Dolors Udina.
ISBN: 978-84-17339-68-5
Tapa tova, 136 pàg. bon estat. Format gran. Generalitat, 2006
Nascuda al cor de l'India en una família de casta baixa, Phoolan Devi estava destinada a viure com una esclava. La van casar als onze anys amb un home tres vegades més gran ella, la van abandonar i la van violar. Però ella s'hi que va rebel·lar i, al capdavant dels desheretats de la societat, es va conyertir en la reina dels bandits. Durant tres anys, comandant un veritable exèrcit, va fer volar la imaginació d'un continent sencer, robant als rics per donar-ho als pobres, a la recerca d'una venjança insaciable contra la brutalitat dels homes. Per a totes les dones del món, Phoolan Devi és el símbol de la revolta i el combat per l'alliberació.
Tapa tova, 380 pàg. en bon estat. Columna, 1996.
Tapa tova 96 pàgines en bon estat 1983
Guia per a visitar-lo, història de l'origen del paper i la seva industrialització
Història de l'emisora, en els seus 75 anys de ràdio a Espanya.
Tapa tova, 258 pàg. en perfecte estat. 1999. Inclou 2 CDs o DVDs.
Tapa tova, 240 pàg. bon estat. Biblioteca Selecta, 1961
L'aventura d'una mare soltera als anys setanta.
Tapa tova, 194 pàg. bon estat.Llibres de l'index, 2006
Tapa tova, 62 pàg. bon estat. Edícola, 2003
Tapa tova, 531 pàg. bon estat. Quaderns Crema, 2011
obra intimista d’Enric Masllorens que recorre les paradoxes de l’existència humana a través d’un relat ple de sensibilitat i reflexió. Amb una mirada personal i emotiva, l’autor construeix una mena de simfonia vital, on les contradiccions internes i les experiències de la infantesa, com la que suggereix la imatge de portada, es barregen amb les grans preguntes de la vida. El llibre es presenta com una invitació a la introspecció i a l’acceptació de la complexitat del jo i del món.
Tapa tova, bon estat. Amat Editorial (segell de Profit Editorial), 2025, 1a edició. ISBN: 978-84-10451-34-6. Amb la firma de l'autor.
Tapa tova, 134 pàg. bon estat. Pagès, 2012
Tapa dura, formato grande. Buen estado. 1999. Idiomas: catalán, castellano, inglés.
Aquesta és una novel·la que dóna voltes a la vida, als amors i turbulències del jove aviador Albert Puigmoltalt i dels seus companys durant els primers anys del franquisme; una vida molt marcada per la seva família. També hi tenen un notable interès les seves estades a Alemanya. L'autor ha tingut molta cura de ser precís en la descripció dels personatges i en tot el context històric de lèpoca.Lobra es mou entre la introspecció, la filosofia de la vida, el costumisme i la trama política i policíaca. Presenta moments de forta intensitat emocional i, fins i tot, dramàtica, protagonitzats pels familiars més directes del protagonista.
Tapa tova, 403 pàg. bon estat. Gregal, 2015