MAREA MINVANT, ROBERT LOUIS STEVENSON.
Descriu l'ambivalència moral d'uns personatges que el mateix autor va qualificar de "desagradables"....
Llibre nou i precintat. Tapa dura, ed. Edhasa.
Referencia: Casilla 0.3. Ctre esq
L'última cosa que una dona consentirà descobrir en un home a qui s'estima, o del qual depèn, és la manca de coratge... / La primera i una de les obres més personals de l'autor.
Enlaces directos: EnCatalà + JosephConrad + FolliaAlmayer +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
L'última cosa que una dona consentirà descobrir en un home a qui s'estima, o del qual depèn, és la manca de coratge... / La primera i una de les obres més personals de l'autor.
Descriu l'ambivalència moral d'uns personatges que el mateix autor va qualificar de "desagradables"....
Llibre nou i precintat. Tapa dura, ed. Edhasa.
Un matí de 1448, una galera pirata assalta el poblet de pescadors de Llafranc. Ramon Serra mor defensant la seva família, però no pot evitar que els pirates s'enduguin la seva esposa i la seva filla. Mentre agonitza, li demana a en Joan, el seu fill gran, que li faci un jurament: «Promet-me que seràs lliure».
Tapa dura, 768 pàg. bon estat. Columna, 2012
Escull la teva aventura 7.Tapa tova, 117 pàg. bon estat. Toray, 1989
Novel.la d'aventures i supervivència. Perduda en ple desert Àrtic lluny de tota civilització sense aliments sense brúixola una noia de 13 anys recupera el seu nom esquimal la llengua i l'instint de filla de caçador..
Tapa tova 170 pàgines en bon estat empuries 1989
...
201.4.A
Tapa tova, 321 pàg. bon estat. Columna, 1997
Tapa tova, 219 pàg. bon estat. Edicions 62, 1983
Tapa tova, 218 pàg. bon estat. Vergara, 1965
Tapa tova, 470 pàg. bon estat. Grup Llibre, 1974
Intrigues i emocions a la Barcelona del segle XV.
Tapa tova, 188 pàg. bon estat. Cruïlla, 2013
Una narració intensa i poètica que aprofundeix en les emocions humanes a través de relats marcats per l’evocació del passat i les empremtes que deixa la vida, com els noms escrits a la sorra. Amb un estil ric en matisos, la prosa convida a reflexionar sobre la identitat, el record i la fragilitat de l’existència, entrellaçant vivències íntimes i observacions punyents sobre el pas del temps i els paisatges humans i naturals.
Tapa tova, bon estat. Columna Edicions, 1995, 1a edició.
ISBN: 84-7809-790-2.
Tapa tova, 153 pàg. bon estat. Edicions 62, 1981
Tapa tova, 734 pàg. bon estat. Edicions 68, 2008. Traducció Maria Antonio Oliver.
De sobte apareix un núvol verd per tot el món. Sota seu No queda ningú en vida, els únics supervivents ens ofereixen una aventura sorprenents i meravelloses...
Llibre descatalogat De Tapa tova i 236 pàgines en bon estat correcció nova terra 60. La Llar del Llibre 1986. Isbn 84 7279 235 8 / 101.2.c
Tapa tova 330 pàgines en bon estat Edicions 62 1982 traducció Carles Capdevila
Tapa tova, 157 pàg. en bon estat. Empúries, 1988.