Contes morals de Les mil i una nits.
Explicados en catalán por Salvador Bonavía.
Tapes dures en estat accepable, interior en bon estat. La escena catalana - Biblioteca humorística, 1924
Referencia: 201. 6. A
Quatre obres: la mandrágora de niccolo machiavelli, la cortesana de Pietro aretino, la mosqueta de Ruzante i el candeler de Giordano Bruno.
Tapa tova 448 pàgines en bon estat Edicions 62 1985
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreTeatre + ObraTeatre + GiordanoBruno + TeatreRenaixement + NicolauMaquiavel + PietroAretino + AngeloBeoico + Ruzante +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Quatre obres: la mandrágora de niccolo machiavelli, la cortesana de Pietro aretino, la mosqueta de Ruzante i el candeler de Giordano Bruno.
Tapa tova 448 pàgines en bon estat Edicions 62 1985
Explicados en catalán por Salvador Bonavía.
Tapes dures en estat accepable, interior en bon estat. La escena catalana - Biblioteca humorística, 1924
Tapa tova, 734 pàg. bon estat. Edicions 68, 2008. Traducció Maria Antonio Oliver.
Tapa tova, 278 pàg. bon estat. Proa, 2005
Tapa tova, 88 pàg. bon estat. Columna, 1985.
Explora el deteriorament d’un matrimoni i el declivi emocional i professional del seu protagonista. Ambientada a Europa durant els anys 20, l’obra és una reflexió profunda sobre l’amor, l’ambició i la fragilitat humana, inspirada en gran part per les experiències personals de Fitzgerald i la seva relació amb Zelda Sayre.
Tapa dura, 357 pàg. bon estat. Ed. 62, 1968. El Balancí, 36
Llibre grapat de nou pàgines en bon estat publicat per l'ajuntament de Barcelona en els Jocs Florals 1983.
...
200.2. A
Literatura medieval. Tapa tova, 165 pàg. bon estat. Bromera, 1994
Tapa tova, 105 pàg. bon estta. Biblioteca L'avenç, 1909. 2ª ed.
Tapa tova, 234 pàg. bon estat. Columna, 1990
Tapa tova, 138 pàg. bon estat. Proa, 2008
Tapa dura, 438 pàg. bon estat. Biblioteca Clàssicca Catalana, 1908
Tapa tova, 134 pàg. bon estat. Edicions 62, 2005
Tapa tova, en bon estat.
novel·la existencialista publicada el 1942. La història segueix en Meursault, un home aparentment indiferent davant la vida i les normes socials. La seva apatia es posa de manifest quan no mostra emoció davant la mort de la seva mare i, més tard, quan comet un crim absurd sense aparent remordiment. L’obra explora temes com l’absurd de l’existència, la desconnexió emocional i la lluita per trobar sentit en un món indiferent. És una reflexió profunda sobre la condició humana i el sentit de la vida.
Tapa tova, 149 pàg. bon estat. Proa, 2000
Tapes toves, bon estat.
(en català). Tapa tova, 132 pàg. bon estat. 1989. 1a ed.