- Nuevo
Contes 1 2 3 4, Eugène Ionesco i Etienne...
Tapa dura, 112 pàg. bon estat. Combel, 2009
Referencia: Casilla 1.4.C.esq
Tapa tova, 266 pàg. bon estat. Columna, 2000
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreContes + RamonVinyes +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 266 pàg. bon estat. Columna, 2000
Tapa dura, 112 pàg. bon estat. Combel, 2009
Tapa tova, 150 pàg. en bon estat. Empúries, 1988
Tapes dures en Perfecte estat.
Jo tinc un cavallet, de Amelia Benet i Montse Tobella
la història del pollastre que ponia, Pere Verdaguer i Agustí Asensio
Recull de contes 275 pàgines en bon estat Edicions 62 2004
Una nena orfe amb una gran curiositat descobreix un món secret quan coneix un gegant molt especial que no menja nens, sinó que recull somnis. Junts emprendran una aventura per aturar els gegants dolents que terroritzen la humanitat. Aquesta història, plena de fantasia, humor i tendresa, convida a somiar despert i a creure en el poder de la bondat i la imaginació.
Tapa tova, bon estat. Edicions de la Magrana, 1987, 1a edició. ISBN: 84-7410-314-2.
Per Maria Àngels Anglada, Margarida Aritzeta, Maria Barbal, Xesca Ensenyat, Mercè Ibarz, M de la Pau Janer, M Mercè MArçal, M Antonia Oliver, Teresa Pàmies, Marta Pessarrodona, Carme Riera, M Mercè Roca, Meri Torras, olga Xirinacs.
Tapa tova, 205 pàg. en bon estat. Planeta, 1995.
Recull dos aplecs de contes.
Tapa tova, 124 pàg. en bon estat. Ed 62, 1985.
Volum IV dels Cuaderns crema.
Inclou William Wilson, eleonora, el retrat oval, la màscara de la mort roja, el Pou i la pèndula, el cor delator, el gat negre, el poder de les paraules, els fets en el cas M. valdemar, el barril de amontillado i hop frog
tapa tova 64 pàgines 1983 primera impressió
Llibre de Tapa Dura en format gran i Perfecte estat. 38 pàgines il.lustrades. colecció folclore 9. Editorial Miquel Salvatella 1999 segona edició.
...
6.2
Versió de Maria Luise Volter. Il.lustracions de Gennadi Spirin.
Tapa dura, 75 pàg. format foli. Bon estat. Barcanova, 1991
Il.lustracions de Judit Morales i Adrià Gòdia.
Tapa dura, 141 pàg. format gran. 1.070Kg. En bon estat. Edebé, 2003.
Conte florescent per llegir a les fosques
Tapa Dura 20 pàgines en Perfecte estat Barcanova 2012
El llenguatge És bàsicament un element de comunicació Però també ho és de creació. És en el marc d'aquest darrer vessant on es desenvolupa aquest llibre. A través dels contes i d'una rondalla com un gran joc S'ofereix moltes possibilitats per fomentar la imaginació i creativitat
Tapa tova 96 pàgines en bon estat graó 1991
Tapa dura, 100 pàg. il.lustrat. Ara, 2019.
Tapa dura, 34 pàg. perfecte estat. Akiara, 2020
Tapa tova, 94 pàg. bon estat. Balmes, 1960