- Nuevo
Lot 53 revistes L'hora de Catalunya
Anys 70-80. En bon estat.
Referencia: 100.1.14.esq
Tapa tova, 134 pàg. bon estat. Univ.Barcelona, 1978
Enlaces directos: EnCatalà + EdatMitjana + AssaigLiterari + llibreliteratura + RamonMuntaner + BernatDesclot + JosepMiquelSobré +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 134 pàg. bon estat. Univ.Barcelona, 1978
Anys 70-80. En bon estat.
Societat catalana d'amics de Marcel Proust.Nº 1, 3, 4 i 5. 2019-2023. Bon estat.
Visions de Manresa, Recort d'Ididor Cònsul, Baltasar Poircel mediterrani, Josep Obiols pintor de Montserrat...
112 pàg. en bon estat. 2009
Últim número de la publicació. Història del tancament d'una altra publicación en català.
66 pàg. en excel.lent estat. Difícil de trobar. Juny-Juliol 1985.
Universitat Autónoma de BCN. Discurs llegit a la investidura.
Tapa tova, 52 pàg. en bon estat. 1 octubre 1984.
Anys 70-90. En bon estat. 2.670Kg.
Diversos autors. obra que explora el concepte de la catàstrofe des de diferents perspectives, tant històriques com filosòfiques i culturals. A través d'una anàlisi rigorosa, el llibre examina com la humanitat ha interpretat i afrontat els grans desastres al llarg del temps, així com les teories catastrofistes que han influït en el pensament contemporani. Aquest estudi multidisciplinari convida a la reflexió sobre el paper de la por, el destí i la responsabilitat humana davant els canvis radicals i les crisis globals.
Tapa tova, bon estat. Viena Serveis Editorials, 1995, 1a edició. ISBN: 84-393-3211-4.
Amb un enfocament provocador i ple d'ironia, qüestiona la relació tradicional amb la lectura i proposa una reflexió intel·ligent sobre com parlem dels llibres, especialment d’aquells que no hem llegit. L’autor convida a superar la culpabilitat i a entendre que conèixer un llibre no passa necessàriament per llegir-lo de principi a fi. Aquesta obra és una lúcida i divertida exploració sobre la cultura literària, el saber i la comunicació.
Tapa tova, bon estat. Editorial Empúries, 2008, 1ª edició. ISBN: 978-84-9787-290-4.
mirada plural i profunda a l’obra i la figura de Guillem Viladot, un dels creadors més singulars de la literatura catalana contemporània. A través d’una aproximació crítica i també afectiva, les autores desgranen els temes clau, les innovacions formals i l’univers simbòlic de Viladot, així com el seu compromís amb la llengua i el territori. Una obra essencial per entendre el llegat d’un autor que va trencar motlles.
Tapa tova amb solapes, bon estat. Columna Edicions, col·lecció Assaig.
ISBN: 84-8300-915-3.
Tapa tova, 168 pàg. en perfecte estat. Angle, 2015.
Al final hi ha el bosc, Jordi Graupera, Memòries d’un gra de cafè, Ariadna Trillas, 1888 un prodigi a llarg termini, Eduardo Mendoza, El reporter sota zero, Àlex Gutiérrez, De Stalingrad a Síria, Antony Beevor, L’última nit del món, Empar Moliner, "Traumes" i les imatges fantasma, Joan Fontcuberta, Pedro Madruga, Manuel Jabois, Aquí nasqué..., Joan Safont, A Icaria, via Texas, passant per Barcelona, Guillem Martínez, Passatges on camina la història, Jordi Carrión, Feina de bibliotecària, Toni Soler, La vida al front mort, Francesc Serés, Iconografies creuades, Castigar i donar-ho a veure, Xavier Antich, Cartografies, Mapes amb rostre humà, Textos, Rendició de Lee, Ulysses S. Grant, Judici a Napoleó, Chateaubriand, Una vídua de Txernòbil, Svetlana Aleksiévitx, Espia Menteix Governa, Mazzarino, Al niu de la serp, Pla i Xammar, Incorruptus, Plini el Jove.
En bon estat.
Epistolari de tapa tova, 50 pàg. en bon estat. 1967. Boletín de la Real Academia de Buenas Letras.
Tapa tova, 155 pàg. bon estat. Angle, 2005
Entrevista al Dr blancs respecte del barri del Poble sec entre Montjuïc i la ciutat, sindicalisme i mercat comú, un repàs a la situació del món obrer treball de la Dona en la empresa secretàries i noies d'oficina, cançó del Camp de les Illes Balears, vaixell Alcaluels límits de la convivència humana, Gal.les i Escòcia el Renaixement d'un nacionalisme, la jove maduresa de Llorenç Capellà, Orquestra Mirasol en Toti Soler, Emerson Fittipaldi un campió del món que comença
64 pàgines en bon estat 1974
3 març 1978. En bon estat.
El cas d'Els Joglars, La OUA diu que és d'Àfrica Canàries...
Els catalans a Amèrica, Els efectes de les centrals nuclears sobre les aigües continentals, aproximació a la historiografia catalana, la funció social i cultural dels arxius...
Anys 80-90. Bon estat. Nª 11, 13, 26, 44, 54, 64, 73, 74