- Agotado
el gat i el dia del tigre, jo pestum
Novel.la juvenil de misteri. Tapa tova 190 pàgines en bon estat Cruïlla 1989. La teranyina 8
.....
201.6. C
Referencia: 11.9. B
Un nou cas de l'inspector Salgado...
Tapa tova 480 Gines en Perfecte estat de bolsillo 2014.
Enlaces directos: novel.la negra + Toni Hill +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Un nou cas de l'inspector Salgado...
Tapa tova 480 Gines en Perfecte estat de bolsillo 2014.
Novel.la juvenil de misteri. Tapa tova 190 pàgines en bon estat Cruïlla 1989. La teranyina 8
.....
201.6. C
Tapa tova, 573 pàg. bon estat. Empúries, 2004
Primera entrega de la deliciosa sèrie protagonitzada per la carismàtica detectiu Mma Ramotswe, la primera dona detectiu de Botswana. Amb intel·ligència, empatia i un gran sentit comú, investiga casos senzills però reveladors sobre la societat, les relacions i la condició humana. Una novel·la plena d’humor i calidesa, ambientada en un entorn poc habitual a la literatura, que ha captivat lectors arreu del món.
Tapa tova, bon estat. Edicions La Campana, 3a edició, novembre de 2006.
ISBN: 84-95616-44-0.
En català. Tapa tova, 235 pàg. en bon estat. Edicions 62, 1996
En una casa modesta d'un carreró de Gràcia, un professor descobreix el cadàver de la seva enorme portera. Aquest fet i les recerques subsegüents trasbalsen la seva vida just quan, per acabar-ho d'adobar, li reapareix l'amor perdut. En col·laboració amb un atípic policia acabarà per saber gairebé tota la veritat del cas, si bé no tant com el lector, qui, gràcies a una narració en paral-lel, descobrirà com el valencià Agapito va conèixer la gallega Petra. Coneixerà també la seva teoria anomenada «el gust de la llibertat» i sabrà per quins motius aquella portera amagava tants secrets. No es tracta d'una història de bons i dolents, sinó de gent de cada dia. Gent que, tanmateix, sota la realitat, pot amagar més d'una sorpresa.
Tapa tova, 218 pàg. en bon estat. Pòrtic, 1986.
Tapa tova, 121 pàg. bon estat. Marcolic, 2013
Una mort al paradís. Un afer que commociona l'alta societat dels Estats Units... El priner cas de l'inspector Charlie Chan.
Tapa tova, 430 pàg. bon estat. Clandestina, 2023.
La Júlia continua el seu camí com a investigadora enfrontant-se al cas més complicat de la seva vida, que també l’obliga a enfrontar-se a ferides del passat. En aquesta tercera i última entrega de la trilogia La noia invisible, la protagonista s’endinsa en una investigació plena de secrets, sospites i girs inesperats, mentre lluita per complir una promesa que podria canviar-ho tot. Combina misteri, tensió i emocions en una novel·la juvenil vibrant i addictiva.
Tapa tova, bon estat. Columna Edicions, 2020, 1a edició. ISBN: 978-84-664-2635-0.
El protagonista és, sobretot, Sicília; un dels interessos principals és la denúncia de la màfia....
Tapa tova, 143 pàg. bon estat. Empúries Narrativa 36, 1989
Tapa tova, 269 pàg. bon estat. Magrana, 2004
El Sergi ha matat un vell i campa estranyament tranquil amb una maleta plena de bitllets. La Conxi no ha fet res i està tancada a la presó procurant aprendre un nou llenguatge per no ensorrar-se. Comença la història. Barcelona acaba de celebrar les Olimpíades glorioses i ara hi desfilen les desferres mentre es fa recompte de victòries i derrotes. El revers de la medalla és el Turó de la Peira, un niu de secundaris que fan el que poden per no quedar reduïts als clixés d’una pel·lícula de barri. El ciment criminal del constructor Sanahuja els té atemorits i tothom mira cap a una altra banda. Se suposa que ara, el Sergi, hauria de fer plans. Però abans ha de fer la primera i última bona obra de la seva vida, que té a veure amb la Conxi i amb la seva relativa innocència. Farà això i s’esfumarà, diu ell, que aquesta ciutat ja l’ha vist prou. Ara sí, comença la història.
Tapa dura, 150 pàg. bon estat. Comanegra, 2018
Tapa tova, 198 pàg. bon estat. Galera, 2007
Un nen, víctima d’abusos i violència, fuig del seu passat després de cometre un acte tràgic. Anys més tard, convertit en un home amb una nova identitat, reapareix en una trama plena d’intriga. A través de múltiples personatges, s’entrellacen històries marcades per la màfia russa, el tràfic de blanques i assassinats de prostitutes. Una narració dura i actual que no deixa indiferent.
Tapa tova, bon estat. Columna Edicions, 1999, 2a edició.
ISBN: 84-8300-706-1
Tapa tova, 110 pàg. bon estat. Laia, 1984
Antología de relatos breves de misterio y terror.
Dos tomos de tapa dura con sobrecubierta, en perfecto estado. 400 páginas cada uno. Círculo de Lectores 1997.
Un thriller trepidant ambientat a la Casa Blanca, on un jove advocat presidencial es veu implicat en una trama d’espionatge, secrets d’Estat i traïcions que poden posar en perill l’equilibri del poder. Mentre intenta descobrir la veritat darrere d’un cas aparentment senzill, es veu immers en una cursa contra rellotge per salvar la seva carrera i la seva vida. Amb un ritme àgil i girs constants, aquesta novel·la manté la tensió fins a l’última pàgina.
Tapa tova amb solapes, bon estat. Columna Edicions, 2001, 1a edició. ISBN: 84-664-0048-6.