El meu tren, Ron i Atie van der Meer
Llibre troquelat de cartró gruixut que al desplegar-se forma un llarg tren amb màquina i quatre vagons. Descatalogat i difícil de trobar. Editorial Molino 1983. En Perfecte estat.
...
201.5. A
Referencia: 99.3.a
Contes, jocs i manualitats.
Tapa Dura 360 pàgines en perfecte estat destino 2015. 700 gr.
Enlaces directos: llibre infantil + Tea Stilton +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Contes, jocs i manualitats.
Tapa Dura 360 pàgines en perfecte estat destino 2015. 700 gr.
Llibre troquelat de cartró gruixut que al desplegar-se forma un llarg tren amb màquina i quatre vagons. Descatalogat i difícil de trobar. Editorial Molino 1983. En Perfecte estat.
...
201.5. A
En català. Tapa dura, en bon estat. Juventud, 1976. 2ª edició.
Muchas máquinas y aparatos sencillos con movimiento.
Tapa blanda, 47 pág. buen estado. Plesa, 1976
Tapa dura, 41 pàg. format foli, bon estat. Destino, 1987
Aquesta és la història d'en Max. De fet, és molt més que això, és el diari d'en Max. Un diari que et sorprendrà i farà riure, però amb el qual, a més, descobriràs realment què és el coratge.
Tapa dura, 236 pàg. en bon estat. Edebé, 2017
Il.lustrat per Piet Worm. Tapa dura, 431 pàg. bon estat. P Janes, 1878
Tapa dura, 96 pàg. en perfecte estat. Norma Editorial, 2014.
En català. Tapa Dura 46 pàgines. En Perfecte estat grijalbo 1991 Morris traducció Alfred sala
L'Andi adora els gossos. encantadora Per això amb els seus cadells decideix buscar-los un lloc: a casa seva no es. quan es troba una gosseta poden quedar. Amb el seu germà Bruce els agafen i els porten a una casa abandonada. Però també hi ha en Red Rover, un setter irlandès maltractat pels seus amos, i en MacTavish, un petit terrier gris, que L'Andi es va engrescant i, quasi sense proposar-s'ho, es troba muntant un veritable hotel per a gossos! ha estat abandonat... Aconseguiran ella i el seu germà tirar endavant l'hotel sense que cap lladruc els delati?
Tapa dura, 190 pàg. en perfecte estat. Empúries, 2010. Traducció Armand Carabén.
Tapa dura, 38 pàg. bon estat. Timun Mas, 1984
Tapa tova, 30 pàg. bon estat. Mentora, anys 20
Tapa dura, 24 pàg. bon estat. Hymsa, 1986
Tapa dura, 37 pàg. bon estat. Molino, 2007
Tapes dures, bon estat. La Galera, 2014.
Dibuixos de Josep Clapera. Tapa dura, 30 pàg. ben conservat. Policrom, 1958. Amb la dedicatoria i firma de l'autor.
Inclou 3 viatges al Regne de la fantasia, L'anell de llum i Un granissat de mosques per al comte.
4 de tapa dura i 1 de tapa tova. Tots en bon estat.