L'ESCOLANIA DE MONTSERRAT PER DINS I PER FORA,...
Tapa tova, 132 pàg. bon estat. PAM, 2020
Referencia: C. 102.3.D
En perfecto estado. Todas sin circular excepto una: vista general del santuariio nevado. Las más antiguas son del funicular aéreo.
Enlaces directos: postal + MassísMontserrat + VergeMontserrat + LotePostales + PostalMontserrat + MenestirMontserrat +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
En perfecto estado. Todas sin circular excepto una: vista general del santuariio nevado. Las más antiguas son del funicular aéreo.
Tapa tova, 132 pàg. bon estat. PAM, 2020
De Montserrat minobis.
1946 1968. Aspectes monàstics i religiosos la bat i la cultura actituds polítiques el exili testimonis...
Tapa tova 302 pàgines en bon estat la Llar del Llibre 1987
Tapa dura, 138 pàg. bon estat. Publicacions d l'abadia, 2012
Buen estdo. Incluye mapa. 196
Tapa tova, 102 pàg. bon estat. Unió Excursionista de CAtalunya, 1989
Llibret grapat de 32 pàgines En bon estat. Abadia de Montserrat. qué es el Concili? Importància del concili Vaticà segon, montserrat i el concili, ritual de les peregrinacions, invocació oració lectura processó lletanies. Oració del papa Joan XXIII.
...
Verge de Montserrat c. 1.5.
Rutes literaries per Collbató, coves de salnitre, el monestir, Monistrol, Mirande de fra Garí, El Bruc, Can Massana...
Tapa tova, 247 pàg. en bon estat. La Magrana, 1997.
llibre de gran format. Tapa dura, 370 pàg. en bon estat. Destino 1977. 1ª ed.
Tapa tova, 420 pàg. bon estat. 2012
Nou i precintat. Tapa dura, format gran, 1.100 gr. Publicacions de la Abadia.
Monasterio de Montserrat 1947. Tapa dura, 730 páginas, muy bien conservado. Texto latino-castellano.
...
201. 4. B
Tapa tova, 16 pàg. en bon estat. 13 maig 1931.
Tapa dura, 84 pàg. bon estat. Publicaicons de la Abadia, 2014
Beget: joiell de l’art romànic, Els Ecos montserratins, Primera ascensió al Camell dels Ecos, per l’aresta Nord, Els parcs nacionals i la defensa de la naturalesa, Algunes flors observades a la Renclusa, Les fonts de la Història, Crònica del Centre, Fèlix Duran i Cañameras (1889-1972), Centenari del Naixement de Francesc Maspons i Anglesell, Volum 18 de la revista “Speleon”, Films amateurs: “Els raiers” i “L’Alguer”, Activitats atlètiques de la Secció d’Esquí, Coronament de l’Operació Montserrat, del Club Muntanyenc Sant Cugat, Una bella iniciativa en favor de l’esquí de fons, Neus de França, L’A.E. Talaia ha dit no a l’abocador de Garraf, Els itineraris escollits de R. N., Bibliografia, Histoire du Canigou, per Raymond Gual, Heures Pyrénéennes, per Maurice Jeannel
Bon estat. 1973
Tapa dura, 141 pàg. bon estat. Publicacions de l'Abadia, 2012
Tapa tova, 36 pàg. en bon estat. Spes, 1947