Lluís Millet vist per ell mateix, Pere Artís i...
L'estudi del mestre a partir de les seves obres, cartes, manifestacions..
Tapa tova 330 pàgines en bon estat pòrtic 1983 primera edició
Referencia: 9.50
el modernisme i la fundació de la institució, la consolidacio i la plenitud, el temps de la República la guerra i la postguerra la represa l'actualització i el rellançament
Tapa bura amb sobrecoberta. 350 pàgines. Estat impecable aquest llibre de la història de. Edició especial numerada,1991. 1.750kg.
Enlaces directos: LlibreConmemoratiu + LlibreMúsica + OrfeóCatalà + llibrecentenari + PArtísiBenach + LMilletiloras + LluísMillet +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
el modernisme i la fundació de la institució, la consolidacio i la plenitud, el temps de la República la guerra i la postguerra la represa l'actualització i el rellançament
Tapa bura amb sobrecoberta. 350 pàgines. Estat impecable aquest llibre de la història de. Edició especial numerada,1991. 1.750kg.
L'estudi del mestre a partir de les seves obres, cartes, manifestacions..
Tapa tova 330 pàgines en bon estat pòrtic 1983 primera edició
Tapa tova, 242 pàg. bon estat. Biblioteca CAtalunya, 1991
Història de la institució.
Tapa dura, 327 pàg. format gran. En bon estat. Lunwerg, 1999. 2.470Kg.
Tapa tova, 266 PÀG. Bon estat. 1997
Serie I, Números 1, 2 i 3. La Malcontenta, Marta i La nit de Nadal. En bon estat. Prinipis s.XX.Armonisades per cant i piano per Joan Salvat, Felip Pedrell, Joseph Garcia Robles.
Les 100 millors cançons de la cançó.
Tapa tova amb sobrecoberta, 136 pàg. bon estat. 2018
Tapa tova, 207 pàg. bon estat. Edinform, 1977
Tapa tova, 112 pàg. bon estat. Conté CD.
6 con texto en catalán. De los años 20 a los 50. En buen estado. Concert Palau de la Música, Agrupació coral a Palma de Mallorca, Joan Manén, Associació íntima de concerts, SIMC, Regino Sanz de la Maza, Esbart Verdaguer, Enriqueta Sabater de Condo, Concierto Organización Nacional de Ciegos.
Tapa tova, 147 pàg. bon estat. Diputació, 2002
Armonisada., orquestada i reduhida a piano pel Mtre. Josep Lapeyra.
4 pàg. en bon estat. L'Avenç, 1899.
Tapa dura, 247 pàg. format gran. En bon estat. Edicions 62, 2007. Fotografies Rafael Vargas.
Música religiosa en catalán. Tapa dura, 595 pág. formato grande. 2.120Kg. En buen estado. Ajuntament Sant Llorenç de Morunys, 1996.
Parenostres, Avemaries, Marianes, Eucarístiques, Nadales, Setmana Santa, Trinitats, Santoral, Penedimens, Ànimes, Misses, Goigs, Orfeó, Caramelles, recreativa,... Mètoe de solfeit i cant,
Canción tradicional catalana.
Recull de dotze cançons populars harmonitzades per a cant i piano per en Domingo Mas i Serracant. Il.lustracions de l'Antoni Utrillo.
El desembre congelat, Fum fum fum, La pastoreta, Els Fadrins de Sant Boi, El Bon Caçador, el Rossinyol...
50 pàg. en bon estat. Ed Boileau, sense data.
Programa d'Òpera del Orfeó Català, amb Montserrat Caballé. 66 pàg. bon estat. 1972
La naixença cubana, presència en la música clàssica, la peculiaritat catalana, els tercetos històrics, les voltes de Calella, Les males anyades, Cadaqués, L'Escala, La'avi Xaxu, Begur, Ricard Balil, El meu avi, Can Patxei, de Tamariu, Els vells cantaires calellencs, Pepet Gilet, Can Batlle, El bar Raquel i l'Alejandro, Josep Pla, Ramon Carreras i el llp de mar El grup de Port Bo....
Tapa tova, 95 pàg. en bon estat. Revista de Girona, 1986
Tapa tova, 140 pàg. bon estat. Dopesa, 1979