Tocant a mà, Josep Vicenç Foix.
Tapa tova, 79 pàg. bon estat. Ecicions 62.
Referencia: 9.19.ctre
antologia de la nova narrativa nord-americana.
Tapa tova, 237 pàg. bon estat. Ed 62, 1990
Enlaces directos: EnCatalà + RelatBreu + DavidLeavitt + KateWheeler +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
antologia de la nova narrativa nord-americana.
Tapa tova, 237 pàg. bon estat. Ed 62, 1990
Tapa tova, 79 pàg. bon estat. Ecicions 62.
Històries i narracions.
Tapa tova, 165 pàg. bon estat. Selecta, 1984
format per catorze contes escrits entre 1974 i 1977. L'objectiu central de l'obra és analitzar la condició humana, retratant l'home com un ésser dual situat a mig camí entre la part salvatge (l'animal) i la part racional o pura (l'àngel)
Tapa tova, 171 pàg. bon estat. Edicions 62, 1985
Quadros de casa, gravats a l'aiguafort (antologia)
Tapa tova, 95 pàg. en bon estat. Avui, 1989
Quadern de reflexions. Tapa tova, 84 pàg. en bon estat (mai llegit, encara sense desbarbar). La Polígrafa, 1962. Edició limitada de 500 exemplars.
Tapa dura, 240 pàg. bon estat. Alfaguara, 1968. Ara i ací 8
Queixals trencats a destemps, un exmarit a qui cal cuidar, uns veins ressorgits de les flames, l'extirpació d'un mioma, l'espera del retorn d'un desaparegut. Els personatges d'aquests relats es troben en aquell moment d'inflexió on sembla que tot està a punt d'esmicolar-se, quan la rutina s'ensorra i s'intensifica el diàleg entre l'emoció i la raó. Sense concessions ni filtres, l'autora observa la línia que separa l'amor del dolor, una frontera gairebé imperceptible que determina les accions dels que decideixen ser fidels a ells mateixos encara que sigui contra la moral establerta.
Tapa tova, 327 pàg. en perfecte estat. Perisopi, 2019. 1ª ed.
Durant 1920 l'autor va participar com a periodista en la campanya militar contra Polònia, durant la Guerra Civil Russa. Fruit d'aquesta experiència va escriure una sèrie de relats que van ser publicats en diferents revistes i finalment recollides és aquest volum
Tapa tova, 203 pàg. en bon estat. Edicions 62, 1989
Finalista premi Víctor Català.
Tapa tova, 163 pàg. bon estat. Pòrtic, 1981. Amb firma i dedicatoria independentista de l'autor.
Tapa tova, 120 pàg. bon estat. Empúries, 1991
28 Relats.
Tapa dura, 392 pàg. en bon estat. C. Lectores, 1995.
Tapa tova, 266 pàg. bon estat. Edicions 62, 1993
Dos relats en un llibre de tapa tova 158 pàgines en bon estat Edicions 62 1992
Un recull de contes delicats i plens de sensibilitat, que retraten emocions íntimes, relacions humanes i instants de revelació. Amb una prosa acurada i una mirada atenta als detalls, els relats exploren temes com la solitud, la memòria, la bellesa i el pas del temps. Cada conte convida el lector a endinsar-se en un petit univers, sovint marcat per una atmosfera evocadora i una subtil melangia. Una obra que celebra la intensitat de les petites coses i la força de les experiències personals.
Tapa tova amb solapes, molt bon estat. Columna Edicions, 2001, 1a edició.
ISBN: 84-664-0063-X.
A partir de les cartes de 17 homes a 17 dones l'autor descriu les principals passions humanes en capçades per l'amor
tapa tova 202 pàgines en bon estat Edicions 62 2002 traducció Pau Vidal