ELS NOSTRES OBJECTES DE CADA DIA, JOSEP M....
Tapa tova, 187 pàg. bon estat. Edicions 62, 1993
Referencia: 5.6.esq
Col·lecció de sis contes. El fil conductor segueix un mateix propòsit ètic i estètic, la fraternitat humana, el sentit de l'existència, i l'enyorança d'un univers moral que ens protegeixi del destructivisme ètic i social.
Tapa tova, 206 pàg. bon estat. Vergara, 1967
Enlaces directos: EnCatalà + AlbertCamus +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Col·lecció de sis contes. El fil conductor segueix un mateix propòsit ètic i estètic, la fraternitat humana, el sentit de l'existència, i l'enyorança d'un univers moral que ens protegeixi del destructivisme ètic i social.
Tapa tova, 206 pàg. bon estat. Vergara, 1967
Tapa tova, 187 pàg. bon estat. Edicions 62, 1993
Edició bilingüe romanx/català. Primera traducció d'una obra en romanx o grisó a una altra llengua.
Tapa tova, 340 pàg. en bon estat. El llamp, 1988.
A través d'aquest recull de narracions estem invitats a establir Un diàleg entre dos pobles allunyats en l'espai potser poc coneguts mútuament Però igualment fidels a les pròpies arrels
Compilació de relats amb Barcelona com protagonista. De les escriptores: MARIA BARBAL MARIA AURELIA CAPMANY FELÍGIA FUSTER MARIA MERCÈ MARÇAL ANNA MURIÀ MARIA ANTÒNIA OLIVER TERESA PÀMIES NÚRIA POMPEIA GRISTINA PERI ROSSI MARTA PESSARRODONA MARIA MERCÈ ROCA MONTSERRAT ROIG ISABEL-CLARA SIMÓ OLGA XIRINACS. fotografías de: PILAR AYMERICH ANNA BOYÉ COLITA SÍLVIA T. COLMENERO GUILLERMINA PUIG MERCÈ TABERNER ANNA TURBAU
Tapa tova, 212 pàg. format gran, 1Kg. Edicions de l'Eixample, 1989. Difícil de trobar.
Tapa tova, 314 pàg. bon estat. Quaderns Crema, 2003
Tapa tova, 180 pàg. bon estat. Proa, 1999
Tapa tova, 120 pàg. bon estat. BCN, 1980
Tapa tova, 150 pàg. en bon estat. Empúries, 1988
Està constituït per textos, sovint punyents, en els quals l'autor ofereix dues cares de la realitat: una de d'immediata, mecànica i una altra de més elaborada i lliure. Meitat lírics, meitat narratius, els Mites són un mecanisme de precisió on cada peça respon del seu contingut específic i, a la vegada, del sentit global d'una reflexió dramàtica sobre la condició humana...
Tapa tova, 121 pàg. perfecte estat. Edicions 69, 2009
Les millors narracions del gran escriptor humorista.
Tapa tova, 200 pàg. bon estat. Selecta, 1978
A partir de les cartes de 17 homes a 17 dones l'autor descriu les principals passions humanes en capçades per l'amor
tapa tova 202 pàgines en bon estat Edicions 62 2002 traducció Pau Vidal
Feliu Torrents (signatura), Alberto Fco. Martín CArmona, C.D. Casino, Eva Gailán, Imma Cortina, Isabel Egea Mompeán, Lola Toledano González, Maria Carme Nogués, Montserrat Vilarmau, Salvador Casas.
Tapa tova, 279 pàg. bon estat. Terra Ignota2021
Llibre de contes. Tapa tova, 139 pàg. en bon estat. Quaderns Crema, 1997
Tapa tova, 203 pàg. bon estat. Quaderns Crema, 1987
Tapa tova, 135 pàg. en bon estat. Quaderns Crema, 1991. Traducció Annie Bats.
Tapa tova, 266 pàg. bon estat. Edicions 62, 1993
Recull de relats breus que, sota el fil conductor de cartes i missives amoroses, exploren amb ironia i tendresa les múltiples facetes de les relacions humanes. Combina humor, melangia i enginy per retratar personatges atrapats entre el desig, la incomunicació i les absurditats de la vida quotidiana. Cada història és una petita peça literària on la fantasia i la realitat es donen la mà per revelar les veritats més íntimes de l’ànima.
Tapa tova, bon estat. Edicions 62, 1996, 3a edició. ISBN: 84-297-4070-8.