DONES ENAMORADES, D.H. LAWRENCE.
Tapa tova 702 pàgines en bon estat edhasa 1990 primera edició traducció Jordi Arbonès
Referencia: 3-2-2-0
Si creus en l'amor, els somnis es faran realitat...
Tapa tova, 403 pàg. en bon estat. Neo, 2013.
Enlaces directos: EnCatalà + Novellaromàntica + LaiaSoler +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Si creus en l'amor, els somnis es faran realitat...
Tapa tova, 403 pàg. en bon estat. Neo, 2013.
Tapa tova 702 pàgines en bon estat edhasa 1990 primera edició traducció Jordi Arbonès
Per Joan de Déu Prats. Amors fantàstics, medievals, espectrals, filials...
Tapa dura, 159 pàg. en bon estat. Cosetania, 2019
Tapa tova, 382 pàg. en bon estat. Quaderns Crema, 2001
Tapa tova 196 pàgines en Perfecte estat del valencià 2014 primera edició traducció Maria Llopis Freixas
Tots dos van tenir una infantesa infeliç i solitària en un entorn de intolerància i ancorada en la misèria moral i física del quart món. Fins que heus aquí que un bon dia en plena adolescència es coneixen a l'institut
Tot pot aturar-se quan el passat retorna de cop i es fa present. així succeeix a la protagonista d'aquesta novel.la, malalta per un amor de juventud
Tapa tova 156 pàgines en bon estat Proa 1999
L'atzar del destí com a força motora de tot...
Tapa tova, 621 pàg. bon estat. Unviers, 2021
Tapa dura, 140 pàg. bon estat. Edicions 62, 1995
Amors desbordants, dubtes existencials, secrets inconfessables i molta diversió.
Tapa tova, 535 pàg. bon estat. Columna, 2012
A partir de les cartes de 17 homes a 17 dones l'autor descriu les principals passions humanes en capçades per l'amor
tapa tova 202 pàgines en bon estat Edicions 62 2002 traducció Pau Vidal
...Lamentablement l'home madur i sense il.lusions es lliurarà als sentiments tèrbols i desesperats de qui se sent perillosament insaciable..
Tapa Dura 172 pàgines en bon estat Edicions 62 2004. Premi Joanot Martorell
Enamorar-se és fàcil si saps com per-ho...
Tapa tova, 131 pàg. en bon estat. Columna, 2011.
No desafíis mai el joc de l'amor.
Tapa tova, 363 pàg. bon estat. Lluna Roja, 2011
Tapa tova, 276 pàg. en bon estat. Destino, 200. Premi Josep Pla.
Una història d’amor intensa marcada per la distància, la guerra i l’exili. Dos joves que es coneixen en circumstàncies difícils mantenen viva la seva relació malgrat les adversitats i la separació geogràfica. L’obra combina passió, nostàlgia i esperança, tot explorant la capacitat de resistència de l’amor en contextos de pèrdua i desarrelament. Amb un estil emotiu i honest, el relat posa el focus en els vincles humans que perduren més enllà de les fronteres.
Tapa tova amb solapes, bon estat. Columna Edicions, 2009, 1a edició. ISBN: 978-84-664-1053-3.
En català. Considerada como una de las millors obres de la literatura francesa del ultims segles.
Tapa toma 220V páginas en bon estat Edicions 62 innocence vuitanta-dos traducción María Aurelia Capmany.
novel·la romàntica i commovedora que explora el poder de l’amor veritable i les connexions humanes al llarg del temps. La història segueix una jove que viatja a París rere la pista d’un amor misteriós del passat, desvetllant secrets, emocions i vincles profunds mentre descobreix una història apassionada. Amb una prosa delicada i captivadora, Bosch convida el lector a reflexionar sobre les segones oportunitats, el destí i la recerca d’allò que dona sentit a la vida. Aquesta obra va ser guardonada amb el Premi Ramon Llull.
Tapa dura, 348 pàg. bon estat. Planeta, 2011