Un estiu sense tu, Jenny Han
Libro de tapa tova de 252 páginas en perfectas está editorial Cruïlla 2011 primera edició
Referencia: 3.2.dta
Tapa tova, 353 pàg. bon estat. Galera, 2013
Enlaces directos: EnCatalà + Novellaromàntica + DavidEscamilla +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 353 pàg. bon estat. Galera, 2013
Libro de tapa tova de 252 páginas en perfectas está editorial Cruïlla 2011 primera edició
Durant l'estiu un noi de poble Coneix una noia de ciutat amb qui descobreix l'amor aquesta relació El marcarà profundament i dividirà per sempre més la seva memòria entre l'abans i el després d'aquell estiu a Queralbs...
tapa tova 120 pàgines en bon estat Nova 2003
No desafíis mai el joc de l'amor.
Tapa tova, 363 pàg. bon estat. Lluna Roja, 2011
...Lamentablement l'home madur i sense il.lusions es lliurarà als sentiments tèrbols i desesperats de qui se sent perillosament insaciable..
Tapa Dura 172 pàgines en bon estat Edicions 62 2004. Premi Joanot Martorell
Novel.la que informarà i divertirà a tota mena de lectors i lectores no només els que busquen parella o els que encara no n'han trobat sinó també tots aquells que estan segurs que han trobat la seva parella ideal... si és que hi ha algú.
Llibre de tapa tova de 174 pàgines en bon estat Edicions 62 2008 primera edició. / 96.6b
obra de l'autor d'Els ponts de Madison County, transmet les vibracions més profundes de l'ànima humana a través d'una història que per la sensibilitat i la sinceritat amb què és tractada ens submergeix en un món on encara és possible somniar.
Tapa tova, 242 pàg. en bon estat. Columna, 1995.
La felicitat d'en Narcís no pot ser completa. Les seves tres sabateries de Girona l'han convertit en un empresari de prestigi, a punt de ser condecorat amb un premi a nivell europeu. Es una persona sensible i culta que gaudeix fent el seu ofici, de tracte deferent amb els clients. Especialment amb els més petits, amb les nenes. A en Narcís li agraden les nenes, les adora, faria el que fos per tenir-les als seus braços, fins i tot volar a l'altra part del món. Però la societat veu amb mals ulls el que per a ell és un acte d'amor, una atracció per la bellesa. I això no el deixa viure en pau. Darrere d'aquesta atracció sospitosa, de fet, s'amaga la cara oculta de la seva vida.
Tapa tova, 194 pàg. en bon estat. Ed. Planeta. Premi Ramon llulll, 2000.
Tot pot aturar-se quan el passat retorna de cop i es fa present. així succeeix a la protagonista d'aquesta novel.la, malalta per un amor de juventud
Tapa tova 156 pàgines en bon estat Proa 1999
Tapa tova 702 pàgines en bon estat edhasa 1990 primera edició traducció Jordi Arbonès
Set històries d'amor comprimidas en set contes. 7 opcions extremes a la recerca de l'impossible...
Tapa tova 218 pàgines en bon estat Eliseu Climent 1993.
En català. Considerada como una de las millors obres de la literatura francesa del ultims segles.
Tapa toma 220V páginas en bon estat Edicions 62 innocence vuitanta-dos traducción María Aurelia Capmany.
L'atzar del destí com a força motora de tot...
Tapa tova, 621 pàg. bon estat. Unviers, 2021
novel·la romàntica i commovedora que explora el poder de l’amor veritable i les connexions humanes al llarg del temps. La història segueix una jove que viatja a París rere la pista d’un amor misteriós del passat, desvetllant secrets, emocions i vincles profunds mentre descobreix una història apassionada. Amb una prosa delicada i captivadora, Bosch convida el lector a reflexionar sobre les segones oportunitats, el destí i la recerca d’allò que dona sentit a la vida. Aquesta obra va ser guardonada amb el Premi Ramon Llull.
Tapa dura, 348 pàg. bon estat. Planeta, 2011
Amors desbordants, dubtes existencials, secrets inconfessables i molta diversió.
Tapa tova, 535 pàg. bon estat. Columna, 2012
Enamorar-se és fàcil si saps com per-ho...
Tapa tova, 131 pàg. en bon estat. Columna, 2011.
Tapa dura, 140 pàg. bon estat. Edicions 62, 1995