LORENZACCIO, ALFRED DE MUSSET.
Versió i adaptacio: Josep Maria Flotats i Jordi Sarsanedas.
Tapa tova, 158 pàg. en perfecte estat. Il.lustrat. Pòrtic, 1988.
Referencia: 9.47.dta
Tapa tova, bon estat. Publicacions de l'Abadia de Montserrat i Universitat de les Illes Balears, 1998, 1a edició. ISBN: 84-7826-991-6.
Enlaces directos: LlibreTeatre + LlibreMallorca + AntoniNadal + TeatreModernMallorca + CulturaMallorca + ArtsEscèniques +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, bon estat. Publicacions de l'Abadia de Montserrat i Universitat de les Illes Balears, 1998, 1a edició. ISBN: 84-7826-991-6.
Versió i adaptacio: Josep Maria Flotats i Jordi Sarsanedas.
Tapa tova, 158 pàg. en perfecte estat. Il.lustrat. Pòrtic, 1988.
Tapa tova, 65 pàg. bon estat. Ed Millà
Tapa tova, 32 pàg. En bon.lent estat. La dansa art noble i humà, Mediterrània, Fedra, Niobe, Demèter.
3 volums precintats.
Comèdia dramàtica en dues parts.
Tapa tova, 50 pàg. bon estat. Cat.Teatral, 1962
Tapes toves, bon estat. Selecta, 1979
Tapa tova, 87 pàg. en bon estat. Aymà, Quaderns de Teatre, 1966. Traducció Mercè Serrallonga.
és una adaptació lliure en català de l’obra de Bernard Shaw. Aquesta peça teatral explora la transformació d’Eliza Doolittle, una florista de classe baixa, en una dama refinada gràcies a l’ensenyament del professor Higgins, posant en qüestió les diferències socials i la influència del llenguatge en la identitat. Amb un estil fresc i proper, Oliver adapta aquesta història clàssica a la realitat i sensibilitat catalanes, fent-ne una obra emblemàtica del teatre català contemporani.
Tapa tova, bon estat. Edicions 62, 1996 (primera edició dins «El Cangur»), onzena edició: maig de 2006.
ISBN: 84-297-4223-9.
Tapa tova, 247 pàg. bon estat. Edicions 62, 1983
Texte integre + dossier de lectura. Edició de Ramon Bacardit.
Tapa tova, 148 pàg. en bon estat, Angle, 2208.
Catàleg dèxposició. Documents d'una recepció.Inclou també entrevistes a Feliu Formosa i Marc Rosich, i fitxes artístiques i tècniques d'espectacles bastas en l'obra d'aquest autor.
Tapa tova, 89 pàg. en perfecte estat. AGC, 2017.
Tapa tova, 63 pàg. en bon estat. Óssa Menor, 1954.
peça teatral que explora la relació entre el passat i el present, l'art i la ciència, i l'ordre i el caos a través de dues línies temporals que s'entrellacen en un mateix espai: la mansió de Sidley Park
Tapa tova, 169 pàg. bon estat. Institut del Teatre, 1999
Tapa tova, 39 pàg. bon estat. Artis, 1916
Tapa tova, 68 pàg. bon estat. Institut del Teatre / Edicions del Mall, 1986
Precintat. Tapa tova, Bruguera. Traducció: Josep M. de Sagarra.