Les relacions perilloses, Choderlos de Laclos.
Tapa dura, 352 pàg. Proa, 1988. A tot vent, 272
Referencia: Casilla 0.3. Centro derecha
Tapa Dura 250 pàgines en bon estat edicions Proa 1932 biblioteca a tot vent 49
Enlaces directos: EnCatalà + atotvent + JosepLleonart + JLleonartiMaragall +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa Dura 250 pàgines en bon estat edicions Proa 1932 biblioteca a tot vent 49
Tapa dura, 352 pàg. Proa, 1988. A tot vent, 272
Tapa Dura 206 pàgines en bon estat edicions Proa 1932 biblioteca 352 traducció Pau cirera
Una jove anglesa viatja a Florència acompanyada de la seva cosina, amb l’esperança de trobar cultura i bellesa. Tot canvia quan coneix una família inusual que desafia les convencions socials i desperta en ella un conflicte entre els dictats de la raó i els desitjos del cor. Aquesta obra ofereix una mirada crítica i irònica sobre les normes victorianes, l’emancipació femenina i la recerca de l’autenticitat.
Tapa dura, molt bon estat. Edicions Proa, 1986, col·lecció A tot vent, núm. 251, 1a edició en català. ISBN: 84-7588-145-9.
Tapa tova, 414 pàg. bon estat. Proa A tot vent, 110, 1965
Tapa tova, 406 pàg. bon estat. Proa A Tot vent, 113. 1965
Una família de pescadors sicilians lluita per millorar la seva condició social en una societat marcada per les jerarquies rígides i la pobresa estructural. L’esperança de prosperitat topa amb les dures realitats de la vida quotidiana, i els valors tradicionals entren en conflicte amb l’ambició individual. Aquesta novel·la retrata amb un estil cru i realista la lluita per la dignitat en un entorn advers, esdevenint una obra cabdal del verisme italià.
Tapa dura, molt bon estat. Edicions Proa, col·lecció A tot vent, núm. 232, 1a edició en català. ISBN: 84-7588-034-7.
Tapa tova, 216 pàg. bon estat. Proa A tot vent, 125. 1966
Tapa Dura 250 pàgines en bon estat edicions Proa 1935 biblioteca a tot vent 79
2 volums obra completa. Tapa Dura 534 pàgines en bon estat edicions Proa 1929 biblioteca a tot vent 15. Traducció César August Jordana i Mayns
L'autor s'ocupa de les qüestions socials i reflecteix les contradiccions i els problemes de la societat industrial... Terrassa les seves fàbriques i els seus obrers esdevenen els protagonistes de les seves obres...
Tapa Dura 246 pàgines amb bon estat edicions Proa 1930 biblioteca a tot vent 28
Tapa Dura 240 pàgines en bon estat edicions Proa 1934 biblioteca a tot vent 67 traducció Maria Teresa Vernet
Aquesta novel·la se centra en les relacions humanes i els secrets familiars. La història explora la vida d'una família burgesa catalana, marcada per tensions generacionals i emocions reprimides. A mesura que es revelen els records i les experiències del passat, els personatges han d'afrontar els seus propis conflictes interns i decisions difícils.
Tapa dura, 320 pàg. bon estat. A tot vent, 241. 1986
Història romàntica russa. Traducció Andreu Nin.
Tapa Dura 228 pàgines en bon estat edicions Proa 1935 biblioteca a tot vent 74
Tapa Dura 256 pàgines en bon estat edicions Proa 1929 biblioteca a tot vent 9 traducció al fred Gallard.
Tapa tova, 293 pàg. bon estat. Pora, A tot vent, 102, 1964
Durant els anys previs a la Segona Guerra Mundial, una família jueva aristocràtica viu aïllada en una vila envoltada de jardins a Ferrara. Des d’aquesta distància amb el món exterior, s’observa el progressiu deteriorament de la societat italiana, marcada per l’antisemitisme i el feixisme. A través dels ulls d’un jove narrador enamorat de la filla dels Finzi-Contini, s’evoca amb nostàlgia un món perdut, mentre l’amenaça històrica esdevé cada cop més real i imminent.
Tapa dura, molt bon estat. Edicions Proa, col·lecció A tot vent, núm. 257, 1a edició en català. ISBN: 84-7588-164-5.