Silencis de Barcelona, Joan Antoni Vicent i...
Tapa dura, bon estat. 1999
Referencia: 100.1.6
Llibres rars del segle XX, del llibre de bibliòfil al de l'artista, arquitectes i editors dels llibres de bibliòfil, el s.XXI, Associació de bibliòfils de Barcelona els llibres d'hores Eudald canivell i masbernat, impressor poligraf promotor Oliva de Vilanova Emili Grau Sala artista gravador Emili brugalla relligador el llibre i l'art del enquadernació autors ilustradors i relligadors
tapa tova 120 pàgines en bon estat Fundació Jaume I 2001
Enlaces directos: EGrauSala + EmiliBrugalla +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Llibres rars del segle XX, del llibre de bibliòfil al de l'artista, arquitectes i editors dels llibres de bibliòfil, el s.XXI, Associació de bibliòfils de Barcelona els llibres d'hores Eudald canivell i masbernat, impressor poligraf promotor Oliva de Vilanova Emili Grau Sala artista gravador Emili brugalla relligador el llibre i l'art del enquadernació autors ilustradors i relligadors
tapa tova 120 pàgines en bon estat Fundació Jaume I 2001
Tapa dura, bon estat. 1999
Tapa tova, 152 pàg. bon estat. Tecla Sala, 2001
Texto en catalán. Diptico. Guia exposició de pintures Sala Rovira 1987. A l'interior hi han versos de Vicenç de Balanzó.
mirada plural i profunda a l’obra i la figura de Guillem Viladot, un dels creadors més singulars de la literatura catalana contemporània. A través d’una aproximació crítica i també afectiva, les autores desgranen els temes clau, les innovacions formals i l’univers simbòlic de Viladot, així com el seu compromís amb la llengua i el territori. Una obra essencial per entendre el llegat d’un autor que va trencar motlles.
Tapa tova amb solapes, bon estat. Columna Edicions, col·lecció Assaig.
ISBN: 84-8300-915-3.
Catàleg d'exposició Fundació Caixa de Girona. Tapa tova, 128 pàg. format gran. En perfecte estat. 2002.
Catálogo de temporada, con muestras de Elisabet Ollé, Pascual Bueno, Joan Marti, Josep Cruañas Fages, Vilasis-Capalleja, Frederic Cabanas, Doris Malfeito, Michele Lehmann, Arribas,
Catàleg d'exposició. Tapa tova, 36 pàg. en perfecte estat. Galeria Anna Ruiz. 1990. Inclou la invitació.Difícil de trobar.
Tapa dura, 899 pàg. bon estat. Edicions 62, 1996
Texto: castellano-català. Catálogo de exposición. Tapa blanda, formato folio, 50 pág. buen estado. Ajuntament Prat de Llobregat, 1991. Con la firma y dedicatoria del pintor.
Catàleg d'obres.Tapa tova, 49 pàg. En bon estat, tret d'un paràgraf subratllat (no dificulta la lecutra, fotogrfia 3). 1983.
Tapa dura, 330 pàg. format gran. Bon estat. Lunwerg, 2003
Centenari de la Sala Parés (24 pág.) + inviatción
Pintores de fama (12 pág.)
Sis obres mestres de la pintura catalana i altres obres de l'època (8 pág.)
2 en catalan y 1 en castellano. Todo en perfecto estado. Años 70.
Programa-catàleg de 20 pàg. en bon estat. 2000.
Tapa blanda, 24 páginas en buen estado. Sala pares 1997. Estampes de finals de segle.
Pere Pruna, J. Serra Llimona, José Puigdengolas, Joan Rebull, Josep Amat, Miquel Villà, Manuel Capdevila i Gran Exposició de Nadal.
1984-1985, en bon estat.
Tots els que participem en aquesta exposició homenatge entenem el nostre compromís com a solidaritat i homenatge a la figura del poeta que en aquest moment representa la de tants altres que com ell es veuen obligats a viure i a crear lluny de la seva terra Una vegada més se'ns imposa doncs l'exigència d'una amnistia sense exclusions... quan pròleg de Manuel Vázquez Montalbán. 1976. Pintor Enric marques Ribalta, Jordi olivares, Enrique salamanca, Rubén capón, Joan Abelló martín, Rafols Casamada, Juan Genovés Antonio miro, Gustavo Carbo Berthold, guinovart, Alexandre Grimal, Antonio Beneyto Senabre...
Llibre en gran format de 34 x 24 cm. Tapa tova. bon estat.