L'OBRA DE JOSEP CARNER, JAUME AULET.
Tapa tova, 242 pàg. en bon estat. Teide, 1991.
Referencia: 99.2.C.dta
Sobre la globalització i el món que es prepara...
Tapa tova, 91 pàg. en bon estat. La Magrana, 2002.
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreAssaig + AlessandroBaricco + LaGlobalització +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Sobre la globalització i el món que es prepara...
Tapa tova, 91 pàg. en bon estat. La Magrana, 2002.
Tapa tova, 242 pàg. en bon estat. Teide, 1991.
Col.lecció d'assig: Traducció, edició, ideologia 15
Tapa tova, 276 pàg. bon estat. Eurno, 2009
Tapa dura, 149 pàg. bon estat. Edicions 62, 2009
Números 11, 12, 13, 16,17, 20, 21, 26, 85.En bon estat. Anys 70-80 principalment.
Articles d'assaig, gramàtica, literatura... com la novel.la Española de posguerra, la noció d'Illa transparent defensa de les regles translacionals, Dotze cartes de Víctor Català a Tomas Roig i Llop, Joan Coromines entre el detall i la síntesi versions de Leopardi La ruptura del procés de creixement Cultural País Valencià poemes per Robert lowell Lingüística i sociolingüística sobre la llengua catalana al final de l'antic règim que els estudis de literatura catalana moderna i Contemporània a Itàlia l'objectiu en l'estructura semàntica del text...
El llibre explora temes culturals, socials i literaris en el context de Barcelona, destacant la identitat catalana i el compromís dels autors amb la llengua i la cultura del país. A través d’aquest diàleg, els autors reflexionen sobre la creació artística i la seva trajectòria personal, oferint una mirada propera i enriquidora.
Tapa tova, 122 pàg. bon estat. Laia, 1984.
Depardieu es confessa amb paraules tendres i dures.
Tapa dura, 152 pàg. bon estat. La Campana, 1989
Vindicació del catalanisme rabassaire.
Tapa tova, 324 pàg. bon estat. Pòrtic, 2017
Una teoria de la història
Tapa tova, 58 pàg. buen estado. Arcadia, 2013
Joan Miró, Frederic Mompou i Pierre Vilar, doctors honoris causa. Discurs de contestació per Alexandre Cirici i Pellicer.
Tapa tova, 80 pàg. en bon estat. 1979
Tapa tova, 126 pàg. bon estat. Abast, 1968
llibre escrit al caliu de l'experiència i que intenta projectar una certa llum sobre aquest món complex i ben sovint inhòspit de l'"administració de la justícia". Obra equidistant del treball d'anàlisi i del llibre-testimoni, il·lustratiu alhora d'un període polític concret, que l'acostaria a la monografia històrica, des de la primera pàgina es fa llegir amb creixent curiositat i amb apassionat interès. Perquè darrere un estil planer, farcit d'anècdotes, adornat amb la més fina ironia que de vegades és a frec de la sornegueria, l'autor té l'habilitat de posar al descobert aquesta gran distància que ben sovint separa la llei de la justícia, i ens mostra el canemàs d'unes relacions que, desmitificades i alliberades de tots els seus tabús, haurien de marcar la pauta d'una veritable entesa entre la gent. En l'obra de Fina res no és sobrer, ni banal, ni superficial, i fins les anècdotes més trivials resulten aclaridores, significatives... És un llibre on, de debò, el lector acaba per treure "entrelat" d'un tema que no pot ser més important: la justícia.
Tapa tova, 182 pàg. bon estat. Laia 1997
La lluita pel poder enfronta governs i partits amb els mitjans de comunicació.
Tapa tova, 276 pàg. en bon estat. L'Arquer, 2011.
Diversos autors. obra que explora el concepte de la catàstrofe des de diferents perspectives, tant històriques com filosòfiques i culturals. A través d'una anàlisi rigorosa, el llibre examina com la humanitat ha interpretat i afrontat els grans desastres al llarg del temps, així com les teories catastrofistes que han influït en el pensament contemporani. Aquest estudi multidisciplinari convida a la reflexió sobre el paper de la por, el destí i la responsabilitat humana davant els canvis radicals i les crisis globals.
Tapa tova, bon estat. Viena Serveis Editorials, 1995, 1a edició. ISBN: 84-393-3211-4.
crítica contundent a la mediocritat que s'ha instal·lat en molts àmbits de la gestió pública i privada. Amb un to directe i provocador, l'autor denuncia com la incompetència ha esdevingut una norma en lloc d'una excepció, protegida sovint per estructures burocràtiques i polítiques que impedeixen l'excel·lència i el mèrit. L'obra convida a reflexionar sobre les causes d'aquest fenomen i proposa una mirada crítica per revertir-lo, amb especial èmfasi en la realitat catalana i europea.
Tapa tova, bon estat. Edicions La Campana, 2008, 2a edició (octubre).
ISBN: 978-84-96735-06-4
Tapa tova, 234 pàg. bon estat. L'Index, 2016
Recull de pensaments polítics, socials, costumbristes.... Proemi de Carles Rahola. Tapa tova, 183 pàg. en bon estat. Palafrugell, 1916.