El senyor de les mosques, William Golding.
Tapa tova, 219 pàg. bon estat. Edicions 62, 1983
Referencia: 4-5-8-0
Novel.la d'aventures i supervivència. Perduda en ple desert Àrtic lluny de tota civilització sense aliments sense brúixola una noia de 13 anys recupera el seu nom esquimal la llengua i l'instint de filla de caçador..
Tapa tova 170 pàgines en bon estat empuries 1989
...
201.4.A
Enlaces directos: +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Novel.la d'aventures i supervivència. Perduda en ple desert Àrtic lluny de tota civilització sense aliments sense brúixola una noia de 13 anys recupera el seu nom esquimal la llengua i l'instint de filla de caçador..
Tapa tova 170 pàgines en bon estat empuries 1989
...
201.4.A
Tapa tova, 219 pàg. bon estat. Edicions 62, 1983
Tria la teva aventura, 2.
Tapa tova, 122 en bon estat. Timun Mas, 1984.
Un jove afganès, fill d’un destacat senyor de la guerra, es rebel·la contra les normes imposades per la seva família i la societat per demostrar el seu valor a través d’una antiga i perillosa tradició eqüestre. Amb una narrativa èpica i vibrant, retrata amb intensitat les lluites internes d’un home dividit entre l’honor i la llibertat, enmig d’un retrat absorbent de la vida tribal a l’Afganistan. Aquesta obra, considerada una de les grans novel·les del segle XX, destaca per la seva profunditat psicològica i la descripció d’un món gairebé mític.
Tapa tova, bon estat. Edicions 62, 2003, 1a edició.
ISBN: 84-297-5277-3
en català. Tapa dura, 156 pàg. bon estat. Susaeta.
Tapa tova, 734 pàg. bon estat. Edicions 68, 2008. Traducció Maria Antonio Oliver.
De sobte apareix un núvol verd per tot el món. Sota seu No queda ningú en vida, els únics supervivents ens ofereixen una aventura sorprenents i meravelloses...
Llibre descatalogat De Tapa tova i 236 pàgines en bon estat correcció nova terra 60. La Llar del Llibre 1986. Isbn 84 7279 235 8 / 101.2.c
« Un inacabable núvol de pols espessa, sotracs cada dos per tres, controls barroers de policia, seients atrotinats, estretors i mal d'esquena. Així era com en Gil i en Tonet patien en les pròpies carns el trajecte en l'autobús que els duia des d'Arusha fins a Marangu, una població situada al peu mateix del Kilimanjaro, voltada d'una vegetació exuberant, amb camins de terra roja oberts com cicatrius, abundants plantacions de plataners i cabanes de fang amb sostre de palma. EI lloc ideal, en definitiva, des d'on iniciar l'excursió cap al cim; és a dir, l'aventura darrere la Venus.»
Tapa tova, 206 pàg. en bon estat. Cruílla, 1998. 1ª ed.
Tapa tova, 157 pàg. en bon estat. Empúries, 1988.
Intriga i aventura.
Tapa tova, 466 pàg. en bon estat. Amsterdam, 2017.
Tapa tova 330 pàgines en bon estat Edicions 62 1982 traducció Carles Capdevila
Tapa dura, 230 pàg. bon estat. Joventut, 1935
l’odissea d’un vaixell mercant que, sota el comandament d’un capità inexpert però tenaç, es veu atrapat enmig d’un tifó devastador a la mar de la Xina. L’obra explora la lluita de l’home contra les forces de la natura, el lideratge davant l’adversitat i la complexitat de les relacions humanes en situacions extremes. Amb la seva prosa magistral, crea un relat intens i captivador sobre coratge i supervivència.
Tapa blanda, bon estat. Columna Edicions, 1997, 3ª edició. ISBN: 84-8300-276-0.
Tapes dures, bon estat. Molino, 1992
L'última cosa que una dona consentirà descobrir en un home a qui s'estima, o del qual depèn, és la manca de coratge... / La primera i una de les obres més personals de l'autor.
Narra l'expedició a l'oceà Àrtic del brillant i rondinaire professor Ulises Zarco i el seu ajudant Adrián Cairo. Busquen unes relíquies medievals impossibles i un aventurero desaparegut, enfrontant-se a perills extrems sota l'estètica de les obres de Jules Verne
Tapa tova, 510 pàg. bon estat. Edebé, 2011