Cartel ERC elecciones al Parlament de Catalunya...
98 x 67 cm. En buen estado. Per tirar endavant voteu l'Esquerra Republicana de Catalunya el vot decisiu útil.
Referencia: 50-5-3-0
Tapa tova, 79 pàg. bon estat. Generalitat. 1982
Enlaces directos: EnCatalà + Jaumesobreques + LlibreHistoria + NacionalismeCatalà + JSobrequésCallicó +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 79 pàg. bon estat. Generalitat. 1982
98 x 67 cm. En buen estado. Per tirar endavant voteu l'Esquerra Republicana de Catalunya el vot decisiu útil.
Llibre Juvenil de viatges recorrent indrets i monuments com Besalu, Banyoles, Oliba cabreta, Tallaferro, Olot, Sant Joan de les Abadesses, Ripollès, Monestir de Ripoll, Vall de Núria, el Vallès, Berguedà, Osona, Balaguer, Terrassa ,Sabadell, muntanya de Montserrat
Tapa Dura 88 pagines en bon estat taber 1970. Col.lecció coneguem El País. 525 grams de pes
....
95.1
Biografies. Tapa Dura 94 pàgines en bon estat Blume 1980 primera edició
Texto en catalán. Carta escrita a màquina i amb firma original de Jaume planes i Pahissa, cap de serveis d'Òmnium cultural, adreçada a Jaume Castell, de l'Ajuntament de Barcelona. En ella es parla de l'incident de Rafael Caria, activista defensor del català a L'Alguer, en aquell temps funcionari de la companyia aèria ATI, filial de Alitalia, Qui va patir accions repressives per part de la companyia per anunciar els vols de l'aeroport de l'Alguer en català i sard. Rafael Caria, com polític del partit independentista Sardenya i llibertat va ser un dels primers a fer servir l'Alguer es asamblea comunal. 22 febrer 1978.
...
/ firma C.1.5
Original. Míting del Palau d'Esports de Barcelona 15 Abril 1977. Aportació a la diada de Sant Jordi. 43 x 31 en perfecte estat. Difícil de trobar
Tapa tova, 110 pàg. bon estat. Fund. Jaume I, 1988
2 volums, obra completa. Tapes toves, Bon estat. Edicions catalnes de Paris, 1972.
Tapa tova, 230 pàg. bon estat. Columna, 1999
Difícil de encontrar. Editada por crida a la Solidaritat. 1983. Impresa en el dorso una petición de destitución del señor Julio Feo, por entonces secretario de presidencia, por injurias a la bandera e instituciones catalanas. Está firmada a bolígrafo y consta un documento nacional de identidad. La postal contiene sello pero no está franqueada. Mide 15 x 10,5 cm y está en perfecto estado. Bandera catalana per la qual han mort milers de persones.
...
Rareza senyera catalanisme independentisme años 80 postales c. 101. 4. Album 2.31
Tapa tova 208 pàgines en bon estan Editorial Millà 1988.
Per exemple Montagut: muntanya gairebé vertical i alta, és a dir aguda...
...
201.2.b
Facsímil publicat el Nadal de 1968 en edició limitada de 150 exemplars, amb dues rúbriques originals de Lluís Carulla i Canals. Raresa.
32 pàgines format DIN A5 en bon estat. Molt difícil d'aconseguir.
Enviament certificat gratuït.
Festival al camp del Barça. Realització de la Crida a la solidaritat en defensa de la llengua la cultura i la nació catalana.
En Perfecte estat
Tapa tova, 20 pàg. bon estat. Inst.Estudis Catalans, 1941
Original, año 1976. J. Massanés impressor. Excelente estado, sin pliegues. 70x49cm.
Tapa Dura 64 pàgines en Perfecte estat Pagès editors 1991
Del poble primitiu dels ilergets fins els bombardejos patits a la Guerra Civil espanyola
...
.100.1.5
Catalunya tan lluny de Madrid Editorial de Xavier Romeu Jover, míting d'Esquerra Republicana de Catalunya ERC a Sant Feliu de Guíxols, entrevista Josep Camps capellà català detingut a riobamba Ecuador, Manresa recorda l'actuació policial amb la representació de l'obra de Sean o'casey i roses roges per a mi, protesta dels llauradors a Beneixama, escola d'estiu a Girona, per la llibertat Nacional, les treballadores de Balmain es solidaris amb les jurats suspeses de feina , Tossa de Mar la vila vella...
34 pàgines en excelent estat