- Agotado
Volves grises, Ramon xuriguera.
Tapa Dura 220 en bon estat edicions Proa 1932 biblioteca a tot vent 51
Referencia: 7.7.centro
Poesia clàssica de l'Antiga Roma
Volums I y II, tapes dures, en bon estat. Bernat Metge 1957. Traducción de Guillem Colom i Miquel Dolç
Enlaces directos: Antiga Roma + Llibre poesia + P. Papini Estaci +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Poesia clàssica de l'Antiga Roma
Volums I y II, tapes dures, en bon estat. Bernat Metge 1957. Traducción de Guillem Colom i Miquel Dolç
Tapa Dura 220 en bon estat edicions Proa 1932 biblioteca a tot vent 51
Tapa tova, 111 pàg. bon estat. Quaderns Crema, 2002
Explora el deteriorament d’un matrimoni i el declivi emocional i professional del seu protagonista. Ambientada a Europa durant els anys 20, l’obra és una reflexió profunda sobre l’amor, l’ambició i la fragilitat humana, inspirada en gran part per les experiències personals de Fitzgerald i la seva relació amb Zelda Sayre.
Tapa dura, 357 pàg. bon estat. Ed. 62, 1968. El Balancí, 36
Antígona, Salvador ESpriu
El cafè de la granota, Jesús Moncada
Pilar Prim, Narcís Oller
Tirant lo Blanc, Joanot Martorell
Mecanoscrit del segon origen, Manuel de Pedrolo,
Tapes, toves, bon estat. Edicions 62.
Tapa tova, 261 pàg. bon estat. Avui, 1995
Tapa tova, 234 pàg. bon estat. Columna, 1990
Una de les novel·les més antigues de la llengua anglesa, i descriu bé el sistema esclavista de l'època.
Tapa tova, 113 pàg. bon estat. Edicions Eixample 1992
Una de les obres més complexes i influents del segle XX. La història combina temes de creació artística, moralitat, filosofia i política, amb un rerefons que reflecteix l'ascens del nazisme a Alemanya. Inspirada en la llegenda de Faust, Mann ofereix una reinterpretació moderna i profundament simbòlica d'aquest mite. Sinopsi La novel·la narra la vida d'Adrian Leverkühn, un músic i compositor prodigiós que fa un pacte metafòric amb el diable, sacrificant la seva capacitat d'estimar a canvi d'una genialitat artística extraordinària.
Tapa tova, 509 pàg. bon estat. Ed 62, 1
Tapa tova, 96 pàg. bon estat. Fund. Bernat Metge, 1932.
Tapa tova, 126 pàg. bon estat. Salvat, 1970
Tapa dura, 430 pàg. bon estat. Proa, 1999
Quatre obres: la mandrágora de niccolo machiavelli, la cortesana de Pietro aretino, la mosqueta de Ruzante i el candeler de Giordano Bruno.
Tapa tova 448 pàgines en bon estat Edicions 62 1985
2 volums, obra completa. Tapes toves, bon estat. Bernat Metge, 1929
Tapa Dura 250 pàgines en bon estat edicions Proa 1935 biblioteca a tot vent 79
novel·la existencialista publicada el 1942. La història segueix en Meursault, un home aparentment indiferent davant la vida i les normes socials. La seva apatia es posa de manifest quan no mostra emoció davant la mort de la seva mare i, més tard, quan comet un crim absurd sense aparent remordiment. L’obra explora temes com l’absurd de l’existència, la desconnexió emocional i la lluita per trobar sentit en un món indiferent. És una reflexió profunda sobre la condició humana i el sentit de la vida.
Tapa tova, 149 pàg. bon estat. Proa, 2000
Tapa tova, 92 pàg. en bon estat. Biblioteca Popular L'Avenç, 21, 1910