TIRANT LO BLANC, JOANTO MARTORELL
Adaptació de Rosa Navarro Durán.
Tapa tova, 370 pàg. bon estat. Edebé, 2009
Referencia: 1-3-4-0
La filyla del rey d'ungira, la filla del emperador Contantí, la comtessa fidel, amich e melis, lo fill del senescal d'Egipte.
Tapa dura, 186 pàg. bon estat. Barcino, 1980. Els nostres clàssics, 48
Enlaces directos: EnCatalà + EdatMitjana + LiteraturaClàssica + NostresClàssics +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
La filyla del rey d'ungira, la filla del emperador Contantí, la comtessa fidel, amich e melis, lo fill del senescal d'Egipte.
Tapa dura, 186 pàg. bon estat. Barcino, 1980. Els nostres clàssics, 48
Adaptació de Rosa Navarro Durán.
Tapa tova, 370 pàg. bon estat. Edebé, 2009
2 volums, obra completa. Tapes toves, bon estat. Bernat Metge, 1929
Tapa Dura 218 pàgines en bon estat edicions prova 1930 biblioteca a tot vent 21. Traducció millas raurell.
Per veure altres títols d'aquesta connexió Escriviu al cercador, sense separacions, bibliotecaatotvent
Tapa tov, 148 pàg. bon estat. Ed.Les Eines.
Tapa tova, 77 pàg. bon estat. Esparver, 1990
Tapa tova, 234 pàg. bon estat. Columna, 1990
Literatura rusa 2 volums obra completa en bon estat 506 pàgines edicions Proa 1931 traducció Francesc pallarols.
*Per veure altres títols d'aquesta col-lecció Escriviu al cercador, sense separació entre paraules: bibliotecaatotvent
Tapa tova, 104 pàg. bon estat. Irina, 1990
Tapa tova, 131 pàg. bon estat. Biblioteca Popular, l'Aven´, 119, 1911
La vida monotona i intranscendent d’una escola rural es capgira del tot amb l’arribada de l’Augustin Meaulnes, adolescent d’esperit inquiet i cor aventurer que amb el seu tarannà traurà de l’ensopiment els nois i, sobretot, el François Seurel, el fill del mestre, que esdeve el seu amic incondicional. Conduit per l’atzar, el Meaulnes viu una experiencia inaudita que sols comparteix amb el François, que se la farà seva. El secretisme del Meaulnes provoca canvis en el seu comportament i una colla de vicissituds que no el deixaran viure mai mes en pau. L’amistat sense fissures, la lleialtat a la paraula donada, la integritat amorosa entreteixeixen aquesta novel·la extraordinària, que mostra com incideixen en la vida adulta les experiencies viscudes durant l’adolescencia i com poden condicionar el nostre acces a la felicitat.
Tapa tova, 253 pàg. en bon estat. Edicions 62, 1982.
Durant un sol dia intens i decisiu, una dona d’edat madura revela una experiència secreta que va marcar profundament la seva existència. El relat, carregat de sensibilitat i tensió emocional, explora els límits entre la passió i la culpa, la raó i l’instint, tot retratant amb una profunditat psicològica excepcional els conflictes interiors que poden transformar una vida per sempre. Aquesta narració curta, però d’una intensitat colpidora, esdevé una reflexió sobre la condició humana i la força dels sentiments.
Tapa blana amb solapes, molt bon estat. Alianza Editorial, 2002, edició en català publicada per Debiaix.
ISBN: 84-206-6777-3.
novel·la existencialista publicada el 1942. La història segueix en Meursault, un home aparentment indiferent davant la vida i les normes socials. La seva apatia es posa de manifest quan no mostra emoció davant la mort de la seva mare i, més tard, quan comet un crim absurd sense aparent remordiment. L’obra explora temes com l’absurd de l’existència, la desconnexió emocional i la lluita per trobar sentit en un món indiferent. És una reflexió profunda sobre la condició humana i el sentit de la vida.
Tapa tova, 149 pàg. bon estat. Proa, 2000
Poesia clàssica de l'Antiga Roma
Volums I y II, tapes dures, en bon estat. Bernat Metge 1957. Traducción de Guillem Colom i Miquel Dolç
Tapa tova, 216 pàg. bon estat. Empúries, 1997
Tapa dura, 305 pàg. bon estat. Catalònia, 1925. Traducció Emili Vallès.
Tapa tova, 734 pàg. bon estat. Edicions 68, 2008. Traducció Maria Antonio Oliver.