ELS LUSÍADES, LUIS DE CAMOES.
Adaptació de Emili Teixidor, il.lustracions de Miquel Catalatayud.
Tapa dura, 82 pàg. bon estat. Proa, 1989
Referencia: Casilla.1.2.C.esq
Tapa tova, 88 pàg. bon estat. Columna, 1985.
Enlaces directos: LiteraturaFrancesa + EnCatalà + AndréGide +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 88 pàg. bon estat. Columna, 1985.
Adaptació de Emili Teixidor, il.lustracions de Miquel Catalatayud.
Tapa dura, 82 pàg. bon estat. Proa, 1989
Ifigènia - Orestes - Filoctet - Níobe - Antógona.
Tapa tova, 137 pàg. bon estat. Abadia, 1986
Dues obres adaptades per Francesc Nel.lo
Tapa tova, 102 pàg. en bon estat. Edicions 62, 1996
Quatre obres: la mandrágora de niccolo machiavelli, la cortesana de Pietro aretino, la mosqueta de Ruzante i el candeler de Giordano Bruno.
Tapa tova 448 pàgines en bon estat Edicions 62 1985
Tapa Dura 218 pàgines en bon estat edicions prova 1930 biblioteca a tot vent 21. Traducció millas raurell.
Per veure altres títols d'aquesta connexió Escriviu al cercador, sense separacions, bibliotecaatotvent
Tapa tova, 190 pàg. bon estat. Fund. Bernat Metge, 1960
Tapa tova, 138 pàg. bon estat. Proa, 2008
Tapa tova, 105 pàg. bon estta. Biblioteca L'avenç, 1909. 2ª ed.
La vida monotona i intranscendent d’una escola rural es capgira del tot amb l’arribada de l’Augustin Meaulnes, adolescent d’esperit inquiet i cor aventurer que amb el seu tarannà traurà de l’ensopiment els nois i, sobretot, el François Seurel, el fill del mestre, que esdeve el seu amic incondicional. Conduit per l’atzar, el Meaulnes viu una experiencia inaudita que sols comparteix amb el François, que se la farà seva. El secretisme del Meaulnes provoca canvis en el seu comportament i una colla de vicissituds que no el deixaran viure mai mes en pau. L’amistat sense fissures, la lleialtat a la paraula donada, la integritat amorosa entreteixeixen aquesta novel·la extraordinària, que mostra com incideixen en la vida adulta les experiencies viscudes durant l’adolescencia i com poden condicionar el nostre acces a la felicitat.
Tapa tova, 253 pàg. en bon estat. Edicions 62, 1982.
Tapa tova, 115 pàg. bon estat. Inst.Teatre, 2002. Traducció: Josep M. Vidal.
Tapa dura, 168 pàg. bon estat. Proa, 1989. A tot Vent, 280.
Explora el deteriorament d’un matrimoni i el declivi emocional i professional del seu protagonista. Ambientada a Europa durant els anys 20, l’obra és una reflexió profunda sobre l’amor, l’ambició i la fragilitat humana, inspirada en gran part per les experiències personals de Fitzgerald i la seva relació amb Zelda Sayre.
Tapa dura, 357 pàg. bon estat. Ed. 62, 1968. El Balancí, 36
Pere Alamany, Jaume March, Anselm Turmeda, Gilabert de Próixita, Bernat Metge...
Tapa tova, 128 pàg. en bon estat. Salvat, 1970
Durant un sol dia intens i decisiu, una dona d’edat madura revela una experiència secreta que va marcar profundament la seva existència. El relat, carregat de sensibilitat i tensió emocional, explora els límits entre la passió i la culpa, la raó i l’instint, tot retratant amb una profunditat psicològica excepcional els conflictes interiors que poden transformar una vida per sempre. Aquesta narració curta, però d’una intensitat colpidora, esdevé una reflexió sobre la condició humana i la força dels sentiments.
Tapa blana amb solapes, molt bon estat. Alianza Editorial, 2002, edició en català publicada per Debiaix.
ISBN: 84-206-6777-3.
Tapa tova, 172 pàg. bon estat. Edicions 62, 2005