BEARN O LA SALA DE LES NINES, LLORENÇ VILLALONGA
Tapa tova, bon estat edcions 62, 2002
Referencia: 102.1.L.esq
Literatura medieval. Tapa tova, 165 pàg. bon estat. Bromera, 1994
Enlaces directos: EnCatalà + NovellaAventures + EdatMitjana + LiteraturaMedieval + LiteraturaClàssica + ChrétienTroyes +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Literatura medieval. Tapa tova, 165 pàg. bon estat. Bromera, 1994
Tapa tova, bon estat edcions 62, 2002
En català. 2 volums, obra completa. En bon estat. Fund. Bernat Metge. 1929/34.
2 volums, obra completa. Tapa dura, En bon estat. Fund. Bernat Metge, 1930/34.
Comèdies teatrals. Tapa tova, 127 pàg. en bone estat. Biblioteca Popular, L'Avenç, 97. 1909.
Poesia clàssica de l'Antiga Roma
Volums I y II, tapes dures, en bon estat. Bernat Metge 1957. Traducción de Guillem Colom i Miquel Dolç
2 volums, obra completa.
Tapes dures, bon estat. Proa, 1930. Biblioteca A tot vent, 31-31A
La filyla del rey d'ungira, la filla del emperador Contantí, la comtessa fidel, amich e melis, lo fill del senescal d'Egipte.
Tapa dura, 186 pàg. bon estat. Barcino, 1980. Els nostres clàssics, 48
Versió de Xavier Benguerel. Tapa tova 280 pàgines en bon estat Proa 2005 biblioteca bàsica del Periódico 34.
...
200. 4. B
Tapa Dura 218 pàgines en bon estat edicions prova 1930 biblioteca a tot vent 21. Traducció millas raurell.
Per veure altres títols d'aquesta connexió Escriviu al cercador, sense separacions, bibliotecaatotvent
Tapa tova, 216 pàg. bon estat. Proa A tot vent, 125. 1966
Una de les obres més complexes i influents del segle XX. La història combina temes de creació artística, moralitat, filosofia i política, amb un rerefons que reflecteix l'ascens del nazisme a Alemanya. Inspirada en la llegenda de Faust, Mann ofereix una reinterpretació moderna i profundament simbòlica d'aquest mite. Sinopsi La novel·la narra la vida d'Adrian Leverkühn, un músic i compositor prodigiós que fa un pacte metafòric amb el diable, sacrificant la seva capacitat d'estimar a canvi d'una genialitat artística extraordinària.
Tapa tova, 509 pàg. bon estat. Ed 62, 1
Tapa tova, 144 pàg. en bon estat. La Magrana, 2004.
Tapa tova, 207 pàg. en bon estat. V.Vives, 2010. Il.lustrat per Alan Lee.
Tapa dura, 438 pàg. bon estat. Biblioteca Clàssicca Catalana, 1908
Tapa Dura 238 pàgines en bon estat edicions Proa 1935
Tapa tova, en bon estat.