BLA, BLA, BLA, IGNASI RIERA.
Tapa tova, 112 pàg. en bon estat. La Campana, 1991.
Referencia: 3-5-4-0
Tapa tova, 133 pàg. bon estat. La Campana, 1990
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreHumor + LlibreSàtira + EnricLarreula + HumorSàtira + Humor7Sàtira +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 133 pàg. bon estat. La Campana, 1990
Tapa tova, 112 pàg. en bon estat. La Campana, 1991.
La visió humorística del dibuixant amb comparatives de les Costums d'ahir i les d'avui. Tapa Dura 66 pàgines Perfecte estat edició especial per La Caixa 2006. llibre difícil de conseguir.
...
100. 2. 2. A
Eva decideix un dia no aixecar-se del llit i quedar-s’hi durant un any sencer, desencadenant una sèrie de situacions inesperades que afecten no només la seva vida, sinó també la de la seva família i entorn. Amb humor incisiu, aquesta novel·la ofereix una mirada crítica i divertida a la dinàmica de la família moderna i les pressions socials.
Tapa blanda, bon estat. Columna Edicions, 2013, 1a edició. ISBN: 978-84-664-1647-4.
Tapa dura, 86 pàg. bon estat. Destino, 1998
Les avnetures del famós capellà per primera vegada en llengua catalana
Tapa tova, 238 pàg. en bon estat. Planeta, 1987. 1ª ed.
Manual per a pubilles del segle XXI./ recull de articles àcids i divertit desde el feminisme...
Tapa tova, 141 pàg. bon estat. Rosa Vents, 2021
Una comèdia esbojarrada i plena de girs inesperats protagonitzada per un ancià que, el dia del seu centenari, decideix fugir de la residència on viu. Aquest gest impulsiu el portarà a viure una aventura delirant que barreja el present amb episodis hilarants del seu passat, en què ha estat testimoni —i sovint protagonista— de grans esdeveniments històrics. Amb un estil fresc i irònic, la novel·la combina humor, crítica social i una gran dosi d’absurd.
Tapa tova, bon estat. Edicions La Campana, 2012, 3a edició. ISBN: 978-84-96735-65-1.
accions hilarants de personatges que són ferms candidats a obtenir el guardó que els honora perquè la seva desaparició assegura la millora qualitativa de l'herència genètica humana. Així, el lector podrà descobrir el testimoni d'un home que esdevé víctima de la seva «sorprenent i estranya passió per saltar als rius». O el d'un encarregat de material escolar que va perdre la vida mentre feia un vídeo molt convincent per evitar accidents. O el de tres homes que volien aparèixer al llibre Guinness i que van haver de ser hospitalitzats després d'ingerir una quantitat descomunal de pebrots picants...
Tapa tova, 220 pàg. en bon estat. La Magrana, 2003
(en catalán). Setmanari de gresca ab ninots. Los dos primeros años completos + los calendarios 1903 y 1904. Del número 1 al 105. 3.670Kg.
Tapas duras, interior bien conservado. Las tapas están bien, con los lomos agrietados en los extremos de las juntas (fotos 4,5 y 6), las hojas están bien sujetas.
Una història divertida i esbojarrada protagonitzada per una nena amb molta imaginació i un ratolí que es converteix, sense voler-ho, en el centre d’un embolic monumental. Entre malentesos, màgia, i personatges excèntrics, els lectors s’endinsen en una aventura plena d’humor, creativitat i sorpreses. Un relat ideal per al públic infantil, amb il·lustracions vives que acompanyen perfectament l’esperit juganer del text.
Tapa tova, bon estat. Columna Edicions, 1999, 1a edició.
ISBN: 84-8300-779-7
Tapa dura, 185 pàg. bon estat. Proa, 1988. A tot vent, 270
Els guions radiofonics dels germans Marx.
Tapa tova, 345 pàg. bon estat. Columna, 1989
Recull d'acudits i facècies.
Tapa tova, 14 pàg. bon estat. Milla, 1966
Una mirada irònica i divertida a la realitat que ens envolta.
Tapa tova, 193 pàg. bon estat. Cossetania, 2004,
Els millors diàlegs de "Dinamita".
Tapa tova 285 pàgines en bon estat planeta 2002
El retrat més autèntic de l'afició del Barça.
Tapa tova, 126 pàg. bon estat. Ara, 2006