- Nuevo
Matèria fràgil, Jordi Arbonès.
Premi Prudenci Bertrana, 2002.
Tapa dura, 188 pàg. bon estat. El Balancí, 1ª ed.
Referencia: 100.1.14.esq
Eva decideix un dia no aixecar-se del llit i quedar-s’hi durant un any sencer, desencadenant una sèrie de situacions inesperades que afecten no només la seva vida, sinó també la de la seva família i entorn. Amb humor incisiu, aquesta novel·la ofereix una mirada crítica i divertida a la dinàmica de la família moderna i les pressions socials.
Tapa blanda, bon estat. Columna Edicions, 2013, 1a edició. ISBN: 978-84-664-1647-4.
Enlaces directos: NovelaHumor + LiteraturaContemporània + CríticaSocial + SueTownsend + LaDonaQueVaDecidirNoSortirDelLli + VidaFamiliar +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Eva decideix un dia no aixecar-se del llit i quedar-s’hi durant un any sencer, desencadenant una sèrie de situacions inesperades que afecten no només la seva vida, sinó també la de la seva família i entorn. Amb humor incisiu, aquesta novel·la ofereix una mirada crítica i divertida a la dinàmica de la família moderna i les pressions socials.
Tapa blanda, bon estat. Columna Edicions, 2013, 1a edició. ISBN: 978-84-664-1647-4.
Premi Prudenci Bertrana, 2002.
Tapa dura, 188 pàg. bon estat. El Balancí, 1ª ed.
El Mid-South dels Estats Units és la porció del país que comprèn Tennessee, Mississipí, Kentucky, Arkansas i Missouri, uns estats en què tradició, espiritualitat i influències de tota mena formen un còctel cultural difícil dentendre a primer cop dull. Jordi Prat (barceloní de naixement, empordanès dadopció i nord-americà desperit) ens presenta a Loving Graceland una barreja de crònica sentimental, llibre de viatges, novel·la documental i recull de petites històries al voltant de les cançons, els costums, els convencionalismes i la cultura americana dels cinquanta, quan un noi solitari i introvertit, primer des del seu Tupelo natal i després des de Memphis,...
Tapa tova, 283 pàg. bon estat. Viena, 2017
Tapa Dura 246 pàgines en bon estat Edicions 62 2013 Carles Miró
Retrat minuciós de dues amigues que miren de trobar un lloc en la Suecia dels nostres dies.
Enterallimat de relaions on cascun dels personatges se sent atrapat d'una manera o altra...
Tapa tova, 245 pàg. bon estat. Destino, 1989
novel·la que explora les relacions humanes, els secrets i les tensions que emergeixen en un entorn de convivència.
Tapa tova, 255 pàg. bon estat. Columna, 2012
novel·la que combina memòria personal i ficció literària per construir un relat d’educació sentimental i descoberta interior. Ambientada en un paisatge ple de referències culturals i vitals, l’obra explora les relacions humanes, la formació de la identitat i el pes dels records que marquen una existència. Amb un estil poètic i alhora precís, l’autor ofereix una mirada intimista i reflexiva que va més enllà de la simple narració per convertir-se en una experiència literària rica i suggerent. Guardonada amb el Premi Josep Pla 2001, és una peça destacada dins la narrativa catalana contemporània.
Tapa tova amb sobrecoberta, bon estat. Ediciones Destino, 2001, 2a edició (1a edició: març 2001).
ISBN: 84-233-3305-1.
Tapa dura, 216 pàg. en perfecte estat. Destino, 2009. Premi J. Pla.
En una habitació de Formentera, un home parla suaument, durant tota la nit, a una noia adormida, despullada. Ella és Umiko, una jove japonesa que fa classes de meditació i malalta de càncer, i no dubta ni un segon a desafiar la medicina convencional. Umiko ha passat per un dur que creu en el poder de la curació espiritual. Està aprenentatge en un monestir zen, i està convençuda que si les emocions l'han fet emmalaltir, també la poden curar. L'home, ple de dubtes sobre els mètodes extravagants de la noia, li parlarà sobre la malaltia i les remissions espontànies, el món de l'autoajuda i el creixement personal, i la meditació. Però Umiko demana consumar la nit amb un acte que va molt més enllà de la paraula dita. Una novel·la sobre l'immens poder de la confiança, i que posa en qüestió els nostres límits. En situacions extremes, i quan no tenim res a perdre, què som capaços de fer?
una novel·la que parla de literatura i que, a través d’escenes que es multipliquen i ressonen d’un personatge a l’altre, reuneix –al voltant d’unes quantes cerveses– un autor, el seu personatge i un dels seus lectors perquè es trobin cara a cara i s’enfrontin a allò que restava ocult dins seu i que només la literatura podia posar en evidència.
Tapa tova, 243 pàg. bon estat. Periscopi, 2014
Una novel-la extraordinària sobre els secrets les relacions i va necessitat d'oblidar...
Tapa tova a330 200 pàgines en Perfecte estat rba 2014
Mostra representativa de l'estil de Xirinacs, caracteritzat per una prosa acurada i una exploració profunda de la psicologia dels seus personatges, emmarcada en contextos que conviden a la reflexió sobre la condició humana i les complexitats de les relacions familiars.
Tapa tova, 170 pàg. bon estat. Ed. 1991. El Balancí, 239.
Tapa tova, 172 pàg. bon estat. Edicions 62, 1973
La guanyadora del premi Pulitzer ens presenta un recull immillorable de sis històries, les més profundes i emotives que ha escrit fins ara. Els protagonistes, fills d'immigrants indis que han prosperat als Estats Units, es debaten entre la vida americana i el desarrelament, el sentiment de pertinença als costums del pais on han nascut i l'eco sempre present de la cultura dels seus pares. Una prosa rica i exquisida, travessada de saviesa emocional, i una delicada interpretació del conflicte entre generacions en l'amor i el desamor, en l'amistat i la família, de la mà d'uns personatges propers i universals, éssers desorientats que habiten en terra estranya.
Tapa tova, 332 pàg. en perfecte estat. Ara, 2010.
Tapa tova, 121 pàg. bon estat. Empúries, 2004
Vull compartir amb vosaltres Un món fantàstic, un món dels descobriments que vaig fer durant els 10 anys que vaig estar malalt de càncer. És curiós però la força la vitalitat i les troballes que fas quan estàs malalt serveixen també per quan estàs bo en el dia a dia..
Tapa tova 170 pàgines en Perfecte estat de bolsillo 2010
Tapa tova, 170 pàg. en bon estat. Ed. de l'Eixample, 1991.
Tapa tova, 236 pàg. bon estat. Rosa dels Vents, 2013