Contes des de la presó, Oriol Junqueras.
Tapa dura, 100 pàg. il.lustrat. Ara, 2019.
Referencia: Casilla 0.3 derecha
Conte descatalogat de Tapa Dura 30 pàgines en Perfecte estat Serres 2000
Enlaces directos: LEONARDO DA vinci + Conte infantil + Laurence Anholt +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Conte descatalogat de Tapa Dura 30 pàgines en Perfecte estat Serres 2000
Tapa dura, 100 pàg. il.lustrat. Ara, 2019.
Els millors contes de Les mil i una nits.
Tapa tova, 373 pàg. en bon estat. Proa, 1999. 1ª ed. Traducció Dolors Cinca.
Tapa dura, 28 pàg. en bon estat. Toray, 1991. Amb una original doble dedicatoria i firma de l'autora, fetes amb les dues mans.
Tapa dura, 26 pág. bon estat. Galera, 2011
Il.lustracions de Judit Morales i Adrià Gòdia.
Tapa dura, 141 pàg. format gran. 1.070Kg. En bon estat. Edebé, 2003.
Tapa tova, 150 pàg. en bon estat. Empúries, 1988
Tapa dura, 140 pàg. en bon estat. Destino, 1995. 1ª ed.
Tapa dura, 27 pàg. format gran. Bon estat. Dibuixos: Marta Balaguer. Abadia Montserrat, 2008. Premi Mercè Llimona. Amb la signatura i dedicatoria de l'autora.
Una nena orfe amb una gran curiositat descobreix un món secret quan coneix un gegant molt especial que no menja nens, sinó que recull somnis. Junts emprendran una aventura per aturar els gegants dolents que terroritzen la humanitat. Aquesta història, plena de fantasia, humor i tendresa, convida a somiar despert i a creure en el poder de la bondat i la imaginació.
Tapa tova, bon estat. Edicions de la Magrana, 1987, 1a edició. ISBN: 84-7410-314-2.
El llenguatge És bàsicament un element de comunicació Però també ho és de creació. És en el marc d'aquest darrer vessant on es desenvolupa aquest llibre. A través dels contes i d'una rondalla com un gran joc S'ofereix moltes possibilitats per fomentar la imaginació i creativitat
Tapa tova 96 pàgines en bon estat graó 1991
Nou contes il lustrats: la gallineta vermella la sopa de clau la rata de ciutat i la de camp, el lleó i el ratoli, la tortuga i la Llebre, el Llop i el Conill , la senyora grn es va empassar una mosca, el tres porquets una gata grassa
Tapa dura vuitanta pàg. en perfecte estat. Timun Mas 2003. 600gr.
Llibre de Tapa Dura en format gran i Perfecte estat. 38 pàgines il.lustrades. colecció folclore 9. Editorial Miquel Salvatella 1999 segona edició.
...
6.2
Adaptació Magí Terrades. Il lustracions Pauline Adams. Tapa tova 22 pàgines En molt bon estat. difícil de trobar en català. Editorial Lito Bonny sense data. anys 50 60
...
200. 4. A
Tapa dura, 28 pàg. format gran. Perfecte estat. Zojo Rojo, 2020
Tapa dura, 44 pàg. format gran. Perfecte estat. Kokinos 2021.
Versió de Maria Luise Volter. Il.lustracions de Gennadi Spirin.
Tapa dura, 75 pàg. format foli. Bon estat. Barcanova, 1991