els porquets van a la platja ( conte infantil )
Tapa Dura 6 pàgines en cartó gruixut en bon estat Editorial Susaeta 1986
...
200. 4.a
Referencia: 101.2. 3.dta
Tapa dura, 28 pàg. en bon estat. Toray, 1991. Amb una original doble dedicatoria i firma de l'autora, fetes amb les dues mans.
Enlaces directos: firma + dedicatoria + EnCatalà + LlibreFirmat + ConteInfantil + MercèCompany +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa dura, 28 pàg. en bon estat. Toray, 1991. Amb una original doble dedicatoria i firma de l'autora, fetes amb les dues mans.
Tapa Dura 6 pàgines en cartó gruixut en bon estat Editorial Susaeta 1986
...
200. 4.a
Tapa dura, 100 pàg. il.lustrat. Ara, 2019.
El conte: un gènere jove Les formes de difusió El conte dins els nous corrents literaris Del verisme al decadentisme: Massó i Torrents, Casellas i Rusiñol Joaquim Ruyra El Pre-rafaelisme La concentració dramàtica Un cert costumisme Les diverses formes de decadentisme El primer Eugeni d'Ors El Simbolisme i el Pre-rafaelisme La nostra selecció Guia bibliogràfica Jaume Massó i Torrents En Po Raimon Casellas La florista Deu-nos aigua, Majestat! Santiago Rusiñol El pati blau El tenedor de llibres Joaquim Ruyra La Fineta Mànegues marines La vetlla dels morts Alexandre de Riquer El rei dels àlbers Jeroni Zanné Bianca Maria degli Angeli Víctor Català Parricidi Carnestoltes Prudenci Bertrana Jornada d'artista L'encís d'una marrada Salvador Galmés El garriguer d'Infern Enric de Fuentes Record Eduard López-Chavarri La dama del tren Juli Vallmitjana La festa del porc Alfons Maseras A l'hora baixa Xavier Monsalvatje Miniatures Miquel de Palol La mort blanca Diego Ruiz El suïcidi de miss Manny
Tapa tova, 233 pàg. bon estat. Garbell Edicons 62, 1987
Dani contra la por, Mínica Gonzalo
El jardí de les abraçades, José Antonio Luengo
el viatge del cordó de plata, Loretta Zaira Cornejo
Tapes dures, bon estat. Sentir, 2019
Conte infantil de tapa ura, difícil de trobar.en català. 36 pàgines en perfecte estat edicions B 1992.
Tapa dura, 76 pàg. en perfecte estat. Format gran. Cruïlla, 2018. 1ª ed.
Setze catalans expliquen el seu conte preferit. Inclou CD. Carles Capdevila, Helena García Melero, Joan Laporta, Gerard Quintana, Matthew tree, Jordi Sánchez, Asha Miró, Jordi dauder, Tomàs Molina, Elisenda Camps, Enric Masip, Josep albanell...
Conte de tapa dura de 34 pàgines en perfecte estat. De Jaume Gómez i Emi Calataiud. Taller de cuentos 1994. Raresa.
Tapa dura, 34 pàg. perfecte estat. Akiara, 2020
Tapa dura, 74 pàg. format gran. Bon estat. Cruïlla, 2018
Llibre de conttes il.lustrats per Carme Peris. Tapa Dura 166 pàgines en Perfecte estat. Baula 2005 primera edició. 720 grams.
Per Joan de Déu Prats. Amors fantàstics, medievals, espectrals, filials...
Tapa dura, 159 pàg. en bon estat. Cosetania, 2019
- El gran ós polar
- El tauró poca-solta.
Tapes dures, bon estat. Llibres del Tat-Combel, 2007
Conte il.lustrat descatalogat, difícil de trobar, de tapa dura 20 pàgines en bon estat arin 1984
Llibre de Tapa Dura en format gran i Perfecte estat. 38 pàgines il.lustrades. colecció folclore 9. Editorial Miquel Salvatella 1999 segona edició.
...
6.2
Una nena orfe amb una gran curiositat descobreix un món secret quan coneix un gegant molt especial que no menja nens, sinó que recull somnis. Junts emprendran una aventura per aturar els gegants dolents que terroritzen la humanitat. Aquesta història, plena de fantasia, humor i tendresa, convida a somiar despert i a creure en el poder de la bondat i la imaginació.
Tapa tova, bon estat. Edicions de la Magrana, 1987, 1a edició. ISBN: 84-7410-314-2.