CANIGÓ JACINT VERDAGUER.
Adaptació d'Artur Martorell, amb il.lustracions de Carme Peris. Edició commemorativa del centenari de l'obra.
Tapa dura, 95 pàg. en bon estat. Proa, 1987. Format mitjà.
Referencia: 101.2. 2
Tapa Dura 26 pàgines en Perfecte estat hymsa 1986 primera edició
Enlaces directos: Hans Christian Andersen + Mercè llimona + Conte infantil +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa Dura 26 pàgines en Perfecte estat hymsa 1986 primera edició
Adaptació d'Artur Martorell, amb il.lustracions de Carme Peris. Edició commemorativa del centenari de l'obra.
Tapa dura, 95 pàg. en bon estat. Proa, 1987. Format mitjà.
Conte de tapa dura de 34 pàgines en perfecte estat. De Jaume Gómez i Emi Calataiud. Taller de cuentos 1994. Raresa.
Tapa dura, 75 pàg. bon estat. Políglota, 1932.
Tapa tova, 116 pàg. en bon estat. Grumets de la Galera, 1987
El llenguatge És bàsicament un element de comunicació Però també ho és de creació. És en el marc d'aquest darrer vessant on es desenvolupa aquest llibre. A través dels contes i d'una rondalla com un gran joc S'ofereix moltes possibilitats per fomentar la imaginació i creativitat
Tapa tova 96 pàgines en bon estat graó 1991
Tapa dura, 460 pàg. bon estat. Columna, 2002
Llibre de Tapa Dura en format gran i Perfecte estat. 38 pàgines il.lustrades. colecció folclore 9. Editorial Miquel Salvatella 1999 segona edició.
...
6.2
Tapa dura, 140 pàg. en bon estat. Destino, 1995. 1ª ed.
Tapa dura, 76 pàg. en perfecte estat. Format gran. Cruïlla, 2018. 1ª ed.
Feliu Torrents (signatura), Alberto Fco. Martín CArmona, C.D. Casino, Eva Gailán, Imma Cortina, Isabel Egea Mompeán, Lola Toledano González, Maria Carme Nogués, Montserrat Vilarmau, Salvador Casas.
Tapa tova, 279 pàg. bon estat. Terra Ignota2021
Adaptació Magí Terrades. Il lustracions Pauline Adams. Tapa tova 22 pàgines En molt bon estat. difícil de trobar en català. Editorial Lito Bonny sense data. anys 50 60
...
200. 4. A
Tapa dura setze pàgines en bon estat. Editorial joventut 1976
...
201.6. A
Tapa tova, 266 pàg. bon estat. Columna, 2000
Conte il.lustrat De Tapa Dura i 62 pàgines en Perfecte estat Editorial Cruïlla 1994. / ( 96.7a)
El conte: un gènere jove Les formes de difusió El conte dins els nous corrents literaris Del verisme al decadentisme: Massó i Torrents, Casellas i Rusiñol Joaquim Ruyra El Pre-rafaelisme La concentració dramàtica Un cert costumisme Les diverses formes de decadentisme El primer Eugeni d'Ors El Simbolisme i el Pre-rafaelisme La nostra selecció Guia bibliogràfica Jaume Massó i Torrents En Po Raimon Casellas La florista Deu-nos aigua, Majestat! Santiago Rusiñol El pati blau El tenedor de llibres Joaquim Ruyra La Fineta Mànegues marines La vetlla dels morts Alexandre de Riquer El rei dels àlbers Jeroni Zanné Bianca Maria degli Angeli Víctor Català Parricidi Carnestoltes Prudenci Bertrana Jornada d'artista L'encís d'una marrada Salvador Galmés El garriguer d'Infern Enric de Fuentes Record Eduard López-Chavarri La dama del tren Juli Vallmitjana La festa del porc Alfons Maseras A l'hora baixa Xavier Monsalvatje Miniatures Miquel de Palol La mort blanca Diego Ruiz El suïcidi de miss Manny
Tapa tova, 233 pàg. bon estat. Garbell Edicons 62, 1987
Un recull de contes delicats i plens de sensibilitat, que retraten emocions íntimes, relacions humanes i instants de revelació. Amb una prosa acurada i una mirada atenta als detalls, els relats exploren temes com la solitud, la memòria, la bellesa i el pas del temps. Cada conte convida el lector a endinsar-se en un petit univers, sovint marcat per una atmosfera evocadora i una subtil melangia. Una obra que celebra la intensitat de les petites coses i la força de les experiències personals.
Tapa tova amb solapes, molt bon estat. Columna Edicions, 2001, 1a edició.
ISBN: 84-664-0063-X.