Batuts verds, Carla Zaplana.
Smoothies, sucs, llets vegetals i receptes amb polpa.
Tapa tova, 128 pàg. bon estat. Cossetània, 2017.
Referencia: 101.2.1.dolm.esq
Tapa tova, 364 pàg. en bon estat. Cossetània, 2005.
Enlaces directos: LlibreCuina + LlibreReceptes + PastaItaliana +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 364 pàg. en bon estat. Cossetània, 2005.
Smoothies, sucs, llets vegetals i receptes amb polpa.
Tapa tova, 128 pàg. bon estat. Cossetània, 2017.
Les truites són un plat divertit i agraït de preparar amb el qual es pot fer volar la imaginació amb infinitat de combinacions i diversitat de formes apostant-hi el toc personal i el gust de cadascú... llibre de tapa tova de 192 pàgines en Perfecte estat. Edicions andana 2013 3a edició. /
Les millors ginebres, les millors tòniques, les cocteleries més selectes i els bàrmans amb més traça per fi agrupats en la guia definitiva.
Tapa dura, 160 pàg. en bon estat. Ara, 2012.
100 receptes africanes.
Tapa tova, 221 pàg. bon estat. Columna, 2001
Tapa dura, 162 pàg. bon estat. Columna, 2009. Amb la firma i dedicatoria de l'autora.
Tapa dura, 250 pàg. format gran. Bon estat, Angel, 2007
Receptari il.lustrat per Inés Bordas.
Tapa dura, 114 pàg. en bon estat. Magrana, 1998
Recetari de tapa dura, 290 pàg. en perfecte estat. Pòrtic, 1998.
Tractat sobre tan entranyable menjar, amb receptes
Tapa tova, 208 pàg. bon estat. Tusquets, 1985
Receptari. Tapa tova, 295 pàg. en bon estat. Pòrtic, 2001.
l llibre proporciona consells pràctics per fomentar hàbits alimentaris saludables, incloent-hi menús setmanals, trucs per cuinar amb nens i més de seixanta receptes senzilles i delicioses per gaudir en família. L'objectiu és ajudar les famílies a establir una alimentació equilibrada i conscient, adaptada a les necessitats dels més petits.
Tapa tova, 172 pàg. bon estat, Rosa dels vents, 2019
Tapa dura, 156 pàg. bon estat. Vanguardia, 2006
Menjar més natural per aconseguir millors resultats en l'esport.
Tapa tova, 148 pàg. bon estat. Viena, 2015
Com activar el teu metabolisme i mantenir-te en el teu pes, sa i jove.
Tapa tova, 223 pàg. bon estat. Rosa Vents, 2016
Tapadora 191 pàgines en bon estat milfulls 2009
Menjar és la primera tècnica reductora dd l'estrès, cuinara en situacions estressants, hi ha estrès bo i dolent? Alteracions fisiològiques que provoca símptomes i signes físics diferències entre agut i crònic, Com saber si el patim, plantes que ens ajuden afrontarlo, substàncies inductores, 10 estratègies per eliminar-lo de la cuina, comprar sense estressar-se, les plantes medicinals, receptes de primers segons plats i postres antiestrès
Entrants, cereals i verdures, peixos Carns postres i begudes. receptes de Josep Àngel Òdena I Fabregat
Tapa tova 198 en bon estat Ribera 1991