- Agotado
ESPORTS BLAUGRANA, 13. CAMPIONS DE LA RECOPA...
Inclou el póster central del planter i de Martínez a la contraportada.
23 pàg. en excel.lent estat. Maig, 1979.
Referencia: 9.48.dta
Tapa tova, 104 pàg. format foli, en perfecte estat. 1982.
Enlaces directos: natació + EnCatalà + LlibreConmemoratiu + LlibreAniversari + CNatacióBarcelona + CNB + LlibreNatació +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 104 pàg. format foli, en perfecte estat. 1982.
Inclou el póster central del planter i de Martínez a la contraportada.
23 pàg. en excel.lent estat. Maig, 1979.
Precintat. Tapa tova, Diputació BCN.
De la A a la Z. Jugadors oficials i no oficials de tots els temps.
Tapa dura, 432 pàg. format gran. 2.380Kg. Bon estat. Base, 2015.
Col.lecció completa de fascicles encuadernats en tapa dura, format foli, en bon estat. Diari Avui,Anys 80.
Menjar més natural per aconseguir millors resultats en l'esport.
Tapa tova, 148 pàg. bon estat. Viena, 2015
En bon estat. Anys 90. Núm. 5, 9, 10, 12, 15, 16, 17, 23, 90, 120, 121, 122, 143,
100 anys d'història.
tapa dura, 80 pàg. en perfecte estat. 2008.
Tapa dura, 115 pàg. bon estat. 2000. Text: català-castellà
El llibre més complet sobre running, escrit per una especialista en medicina esportiva, amb pautes d'entrenament per a tothom.
Tapa tova,
Als noranta anys, és encara un nedador constant a la platja de la Barceloneta. Faci fred o calor, aquest tarragoní és puntual a la cita diària amb la mar. La Mediterrània li ha donat una salut de ferro i en Joan, a canvi, ha perfeccionat uns aparells casolans que permeten l’entrenament dels nedadors a fora de l’aigua. Aquest llibre desvetlla els secrets apresos durant tants anys de tossuderia.
Tapa tova, 79 pàg. bon estat. Norma, 1997
20 itineraris.
Tapa tova, 136 pàg. en bon estat. Alpina, 2013. Inclou el planell desplegable.
( en catalán ). catàleg de la col'lecció Samaranch.
Tapa tova 40 pàgines. en Perfecte estat La Caixa 2006. Difícil de trobar.
(en catalán) 22 pàgines En molt bon estat.
La revolució de Buenos Aires vista des del consolat argentí de Barcelona, general José Félix uriburu, justícia municipal i Escenas De sainet, el gran Kursaal Marítim de San Sebastián casino, fotografies amb imatges per combatre la calor, la Xina a Barcelona, la verema de la vinya al cub, El pescador d'ham, una Hiper-revue a Cerdanyola, Teresina Casajuana Ens parla de la seva germana la Maria Alba de Hollywood, 300 acampadors a Bella terra, La Volta Catalunya, contraportada amb fotografies de la Diada 11 setembre 1930
...
septiembre vendimia ciclismo 99.1.D
De la Masia al Camp Nou.
Tapa tova, 359 pàg. bon estat. Columna, 2011
Tapa dura, 287 pàg. bon estat. 2004
Tapa tova, 350 pàg. bon estat. Desnivel, 2016