- Nuevo
Què és la vida? La ment i la matèria, Erwin...
Tapa tova, 213 pàg. bon estat. Edicions 62, 1984. Clàssics del pensament modern, 17
Referencia: 101.1.9.esq
Tapa tova, 143 pàg. bon estat. Edicions 62, 1991
Enlaces directos: LlibreBiografia + BertrandRussell +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 143 pàg. bon estat. Edicions 62, 1991
Tapa tova, 213 pàg. bon estat. Edicions 62, 1984. Clàssics del pensament modern, 17
...com els moviments com Al-Qaida no són una anomalia premoderna sinó una expressió extrema de la modernitat mateixa. Amb una mirada filosòfica i provocadora, l'autor qüestiona les nocions occidentals de progrés, racionalitat i secularisme, i proposa que el fonamentalisme comparteix arrels amb el pensament modern. Aquest assaig és una reflexió incisiva sobre el món contemporani, la política global i les ideologies que el modelen.
Tapa dura amb sobrecoberta, bon estat. Columna Edicions, 2004, 1a edició.
ISBN: 84-664-0449-X.
JohnGray, AlQaida, Modernitat, Fonamentalisme, PolíticaGlobal, Terrorisme, PensamentContemporani, FilosofiaPolítica, Assaig, CivilitzacióOccidental, XocCivilitzacions, NouMillenni,eNcATALÀ,
invitació a reflexionar de manera crítica i independent sobre el món i sobre nosaltres mateixos. Terricabras planteja qüestions filosòfiques fonamentals amb un llenguatge accessible, fent que la filosofia sigui propera i útil per al lector. L'obra desafia els prejudicis i fomenta l'esperit crític, tot destacant la importància de pensar amb llibertat i responsabilitat.
Tapa tova, 200 pàg. bon estat. Obertures, 2, La Campana, 2002.
explora els fonaments del coneixement humà des d'una perspectiva filosòfica i científica, destacant el paper de la necessitat i la fam com a motors del pensament i la comprensió. És un text clau dins la filosofia catalana moderna.
Tapa tova, 233 pàg. bon estat. Ed 62, 1980
Tapa tova, 145 pàg. bon estat. Empúries, 1984
Tapa tova, 268 pàg. en bon estat. Cruilla, 2000
Tapa dura, 633 pàg. en bon estat. Empúries, 2003.
Tapa tova, 506 pàg. bon estat. Empúries, 1995
Tapa tova 510 pàgines en bon estat enciclopèdia catalana 1993
sempre crític amb el poder i la indústria militar l'autor rebela en aquest apassionant assaig els interessos ocults dels països occidentals i dóna una visió radicalment nova de tot el conflicte...
Tapa tova 142 pàgines en bon estat la magrana 2001 1a edició
Meditació delirant a prop d'una font dita "Font de vera pau".
Tapa tova, 219 pàg. bon estat. Claret, 1976
una de les obres clau del pensament modern. Analitza les relacions entre el coneixement, els interessos humans i les estructures de poder. Habermas desenvolupa una teoria crítica sobre com els interessos condicionen el coneixement i argumenta la necessitat d'una perspectiva emancipadora per superar les limitacions imposades per la societat. Es tracta d'un text essencial per entendre la filosofia crítica contemporània.
Tapa tova, 364 pàg. bon estat. Ed 62, 1987
51 actuals reflexionen sobre el Civisme en L'educació i els valors. Georges J Annas, Arjun Appadurai, Mohamed arkoun ,Adalberto Barrero ,Jean Baudrillard, Aziza Bennani Per veure els noms fotografia 3
Tapa tova 476 pàgines en bon estat angle Editorial 2005. 700 grams de pes
....
201. 4. B
Tapa tova, 633 pàg. bon estat. Empúries, 2001
Assaigs d'estètica.
Tapa tova, 233 pàg. bon estat. Edicions 62, 1990
Tapa tova, 157 pàg. bon estat. Airel, 1998