LA FLOR DE LES FLORS DEL JARDÍ DE L'AMOR, JOSEP...
Vida de la Mare de Déu.
Tapa tova, 353 pàg. en bon estat. Subirana, 1951
Referencia: 4.16. exterior izqda
Exposició de poesies.
Raresa de tapa tova, 113 pàg. en bon estat. L'aixernador, 1990. 1ª ed. Amb la firma i dedicatoria de l'autora.
Enlaces directos: firma + autògraf + raresa + EnCatalà + LLibreRar + LlibreFirmat + LlibrePoesia + PVilaPararols +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Exposició de poesies.
Raresa de tapa tova, 113 pàg. en bon estat. L'aixernador, 1990. 1ª ed. Amb la firma i dedicatoria de l'autora.
Vida de la Mare de Déu.
Tapa tova, 353 pàg. en bon estat. Subirana, 1951
3 volums, obra completa. Tots ells firmats i dedicats per l'autor.
Compilació d'articles publicats en la columna setmanal de "La veu de L'Anoia", amb varietat de temàtiques però principalment de la comarca.
Tapes toves, en perfecte estat. 1Kg. Totgest, anys 90, Primeres edicions.
Tapa tova, 74 pàg. bon estat. Curbet, 2015. Signatura i dedicatoria de l'autora.
- Llibre de poesia Pax firmat i dedicat a l'historiador i polític gironí Joaquim de Camps i Arboix - Full mecanoscrit i signat amb un poema dedicat a Pompeu Fabra - Targeta personal on explica que és un sonet que va escriure temps enrere.
Tapa tova, 59 pàg. bon estat. Viena, 2006. Firma i dedicatoria del poeta.
Text en català. Tapa dura, format gran. Bon estat. Àmbit Serveis, 1994. Amb la firma i dedicatoria de l'autor.
Tapa tova, 88 pàg. en bon estat. Sala Beckett, 2018. Amb la firma i dedicatoria de l'autor.
Tapa tova, 120 pàg. en bon estat. Barcanova Juvenil, 1982. Amb la firma i dedicatoria de l'autora.
Un periodista en crisi vital i professional s’instal·la a Amsterdam, on la trobada amb una comunitat d’exiliats catalans el porta a descobrir secrets amagats i a reviure traumes del passat. En aquest escenari estranger però proper, les vides dels personatges es creuen en un relat sobre la identitat, la redempció i la necessitat de reconstruir-se lluny de casa. Un retrat intens i matisat de la condició humana contemporània.
Tapa tova, molt bon estat. Proa, 2013, 1a edició. ISBN: 978-84-7588-428-8. Amb la firma i dedicatoria de l'autor.
ens transporta a la ciutat sagrada de Lhasa a través d'una narració impregnada de misticisme i aventura. El protagonista s’endinsa en una recerca espiritual i simbòlica que el porta a descobrir el significat profund del "xörten", element sagrat del budisme tibetà. La novel·la explora el conflicte entre tradició i modernitat, així com la lluita interior dels personatges en un entorn cultural ric i en transformació. Amb una escriptura clara i evocadora, l’autor ofereix una mirada respectuosa i fascinada sobre el món tibetà.
Tapa tova, bon estat. Editorial Barcanova, 2005, 1a edició. Firmat per l'autor.
ISBN: 84-489-1606-9.
Tapa dura, 28 pàg. en bon estat. Toray, 1991. Amb una original doble dedicatoria i firma de l'autora, fetes amb les dues mans.
Tapa Dura 124 pàgines en bon estat. Antologia poètica en català i castellà amb protagonistes tan diversos com Lina Casanovas mestre en Gai saber, els gegants del Poble sec, Anton sala cornadó, Igualada, Jesucrist ,Alan kardec.
Firma dedicatòria poètica Sant Jordi 1988
....
201.6. A
Tapa dura, 329 pàg.bon estat. Inst. Estudis Catalans, 1917. Amb la firma de l'autor i de l'antic propietari. Text: en català i altres idiomes.
Tapa tova, 143 pàg. bon estat. Godall, 2020. amb la firma i dedicatoria de l'autora.
Però els fets es desencadenen quan l'Adriana rep la notícia de la mort del fill del seu marit a l'estranger i de cop pren consciència de la dificultat de les seves relacions familiars i de la impossibilitat que té de trobar un lloc i sobretot algú que sigui del tot seu...
Amb la firma i deicatoria de l'autora. Llibre de tapa tova de 200 pàgines. Amb una dedicatòria escrita a boli en la primera pàgina en blanc. Columna. Premi Sant Jordi 1992. / 96.6b
Tapa tova, 57 pàg. en molt bon estat. Proa 1968. Signat per l'autor i dedicat a la revista Serra d'Or.