LES SENYORETES DE LOURDES, PEP COLL.
La veritable històroa de Bernadette.
Tapa dura, 314 pàg. bon estat. Proa, 2008
Referencia: 6.5.esq
Relat sobre les vides encreuades de Pere III i Bernat de Cabrera.
Tapa tova, 329 pàg. bon estat. Edicions 62.
Enlaces directos: NovellaHistòrica + JesúsMestreGodes +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Relat sobre les vides encreuades de Pere III i Bernat de Cabrera.
Tapa tova, 329 pàg. bon estat. Edicions 62.
La veritable històroa de Bernadette.
Tapa dura, 314 pàg. bon estat. Proa, 2008
(en català). Tapa tova, 605 pàg. bon estat. Campana, 2012
Tots el herois amaguen un secret.
Tapa dura, 332 pàg. en perfecte estat. amb dedicatori i firma de l'autora. Columna, 2009. 1ª ed.
Tapa tova, 377 pàg. bon estat. Empúries, 2003
Tapa tova, 350 pàg. bon estat. Edicions B. 2013
Un matí de 1448, una galera pirata assalta el poblet de pescadors de Llafranc. Ramon Serra mor defensant la seva família, però no pot evitar que els pirates s'enduguin la seva esposa i la seva filla. Mentre agonitza, li demana a en Joan, el seu fill gran, que li faci un jurament: «Promet-me que seràs lliure».
Tapa dura, 768 pàg. bon estat. Columna, 2012
En la convulsa dècada de 1890, un atemptat durant la processó de Corpus fa que a Barcelona es declari l'estat de setge. Al drama de les víctimes mortals se n'hi afegeix un altre: el de les detencions d'obrers amb ideals llibertaris, assenyalats com a anarquistes violents. Dues dones joves, veïnes del Poble Sec, són empresonades al castell de Montjuïc, malgrat que clamen insistentment la seva innocència. Temen també pel germà d'una d'elles, buscat policia. El vincle amb els centres obrers i amb la líder sindicalista per la Teresa Claramunt, la representació teatral d'una obra del simbolista Henrik Ibsen i la relació amb els artistes modernistes Ramon Casas i Santiago Rusiñol, marcaran la seva tragèdia personal. Mentrestant, una misteriosa nena mèdium intentarà desxifrar el perquè de les detencions i sortirà en defensa de les dues dones. Un drama ambientat en el Procés de Montjuïc, que va dur a la presó més de cinc-centes persones, entre elles advocats, professors, periodistes i intel·lectuals. Un temps en què la innocència i la veritat no garantien la llibertat.
Tapa tova, 415 pàg. en bon estat. Ediciones B, 2016. 1ª ed.
Tapa dura, 681 pàg. bon estat. Destino, 2014
Centrade centra en els fets ocorreguts durant la Setmana Tràgica de Barcelona, i construeix una reflexió sobre la força del poder econòmic.
Tapa dura,197 pàg. bon estat. Proa 1984. A tot vent, 207
Una reconstrucció fictícia de les memòries de l’emperador Adrià, escrita amb una prosa elegant i reflexiva que combina història, filosofia i introspecció. En el tram final de la seva vida, el protagonista revisa els grans moments del seu govern, l’amor per Antínous, la saviesa acumulada i els errors comesos, tot oferint una profunda meditació sobre el poder, la bellesa, el destí i la condició humana. Una obra mestra que transcendeix gèneres i èpoques, plena de lucidesa i humanitat.
Tapa blana amb solapes, bon estat. Editorial Laia, 1983, 1a edició (desembre).
ISBN: 84-7222-429-5.
Tapa dura, 331 pàg. bon estat. Proa, 1984. A tot vent, 205. Traducció Manuel de Pedrolo.
Ambientada a la Barcelona de finals del segle XVIII, aquesta novel·la històrica retrata amb gran detall la vida del magistrat don Rafel Massó, un home culte i refinat que veu com el seu món s’esquerda entre passions ocultes, dilemes morals i lluites de poder. A través d’una trama densa i brillantment construïda, l’obra reflexiona sobre la justícia, la corrupció, l’ambició i la fragilitat humana. Amb una prosa rica i precisa, esdevé un fresc literari i social d’una època convulsa.
Tapa tova amb solapes, bon estat. Edicions Proa, col·lecció A Tot Vent, 1991, 1a edició. ISBN: 84-7739-169-6.
La trilogia completa. 3 volums de tapa tova, En perfecte estat. Columna, 2001.
Tapa dura, 1275 pàg. bon estat. Edicions 62, 2004
A les portes de l’any 1666, en plena efervescència apocalíptica, un comerciant llibanès emprèn un viatge que el portarà per ciutats i imperis, a la recerca d’un misteriós llibre que pot contenir la clau de la salvació. Al llarg d’aquest periple fascinant, ple de perills, trobades insòlites i revelacions interiors, el protagonista s'enfronta a dilemes espirituals, morals i identitaris. Una novel·la d’aventures intel·ligent, rica en referències històriques i culturals, que reflexiona sobre la fe, la llibertat i el destí.
Tapa tova, bon estat. Edicions La Campana, 2000, 1a edició. ISBN: 84-88791-83-6.
Obra completa, amb les setze entregues. Imprenta Ràfols. Primera mitat segle XX. En bon estat.