365 CONTES, UN PER A CADA DIA.
Clàssics infantils; El gat amb botes, Gulliver,...
Tapa dura, 270 pàg. format foli. En perfecte estat. Ed. Susaeta. 1983
Referencia: 100.2.6
En català. Tapa dura, en bon estat. Juventud, 1976. 2ª edició.
Enlaces directos: Tintín + EnCatalà + LlibreInfantil + CómicEnCatalà + llibretintin + comictiintin +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
En català. Tapa dura, en bon estat. Juventud, 1976. 2ª edició.
Clàssics infantils; El gat amb botes, Gulliver,...
Tapa dura, 270 pàg. format foli. En perfecte estat. Ed. Susaeta. 1983
Muchas máquinas y aparatos sencillos con movimiento.
Tapa blanda, 47 pág. buen estado. Plesa, 1976
Lot de dos llibres infantils, en bon estat.
Llibre troquelat de cartró gruixut que al desplegar-se forma un llarg tren amb màquina i quatre vagons. Descatalogat i difícil de trobar. Editorial Molino 1983. En Perfecte estat.
...
201.5. A
El lleó, l'estruç, les cacatues, la cigonya, el tigre, el corb...
Tapa tova, 129 pàg. en bon estat. Lumen, 1980. 1ª ed.
Tapa dura, 109 pàg. bon estat. Blume, 2002
Inclou 3 viatges al Regne de la fantasia, L'anell de llum i Un granissat de mosques per al comte.
4 de tapa dura i 1 de tapa tova. Tots en bon estat.
Tria la teva aventura, 2.
Tapa tova, 122 en bon estat. Timun Mas, 1984.
L'Andi adora els gossos. encantadora Per això amb els seus cadells decideix buscar-los un lloc: a casa seva no es. quan es troba una gosseta poden quedar. Amb el seu germà Bruce els agafen i els porten a una casa abandonada. Però també hi ha en Red Rover, un setter irlandès maltractat pels seus amos, i en MacTavish, un petit terrier gris, que L'Andi es va engrescant i, quasi sense proposar-s'ho, es troba muntant un veritable hotel per a gossos! ha estat abandonat... Aconseguiran ella i el seu germà tirar endavant l'hotel sense que cap lladruc els delati?
Tapa dura, 190 pàg. en perfecte estat. Empúries, 2010. Traducció Armand Carabén.
Llibre de conttes il.lustrats per Carme Peris. Tapa Dura 166 pàgines en Perfecte estat. Baula 2005 primera edició. 720 grams.
Los rescatadores, El libro de la selva, Dumbo.
Tapa dura, en buen estado. Ed. Recreativas, 1986
(En Catalán) Incomplert, amb 113 cromos d'un total de 199. En bon estat. TV3, 1995.
Una nena orfe amb una gran curiositat descobreix un món secret quan coneix un gegant molt especial que no menja nens, sinó que recull somnis. Junts emprendran una aventura per aturar els gegants dolents que terroritzen la humanitat. Aquesta història, plena de fantasia, humor i tendresa, convida a somiar despert i a creure en el poder de la bondat i la imaginació.
Tapa tova, bon estat. Edicions de la Magrana, 1987, 1a edició. ISBN: 84-7410-314-2.
Els 2 clàssics de Richard Bach i Anoine de Saint-Exupéry traduits per Miquel Martí i Pol i Emili Teixidor.
Tapa dura, 149 pàg. en bon estat. Laia / Caixa d'Estalvis BCN, 1979
2 contes de Hans Christian Andersen. Col.lecció aventures d'Andersen 1. Tapa dura 30 pàgines Perfecte estat Editorial esin 1993 / 100.2.D
Tapa dura 22 pàgines en bon estat pomaire 1980.