Ostres tu, quin cacau!, Maite Carranza.
Una apassionant i divertida novel·la juvenil (no exempta de càrrega subversiva).
Tapa tova, 141 pàg. bon estat. RBA, 2015. L'esparver, 47
Referencia: 201.5. A
Tapa tova en Perfecte estat Ediciones Junior 1991.
...
201.5. A
Enlaces directos: Jim Davis + gato Garfield +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova en Perfecte estat Ediciones Junior 1991.
...
201.5. A
Una apassionant i divertida novel·la juvenil (no exempta de càrrega subversiva).
Tapa tova, 141 pàg. bon estat. RBA, 2015. L'esparver, 47
L'aire pur comença a ser perillós: escampa un virus que és com una arma mortífera, que esborra del plañeta tot vestigi de vida animal. Aviat la plaga ho envaeix tot. Només uns quants se salven momentàniament del desastre. Quan se'ls escurça la possibilitat de viure, apareix una nau lluminosa a l'horitzó. Qui i com salvarà els darrers supervivents? ¿Podran tornar algun dia a viure damunt la Terra?
Tapa tova, 140 pàg. en bon estat. Barcanova, 1990. 1ª ed.
Tapa tova, 143 pàg. en bon estat. Gran Angular-Cruilla, 1995
Tapa tova, 135 pàg. bon estat. Ediciones B, 1993
Els primers passos de dos adolescents pels camins tan prometedors Com incerts que els ofereix la vida...
Tapa tova 206 pàgines en bon estat columna jove 2001 traducció Ferran bach
emotiva narració que ens apropa a la vida de Nima, un xerpa nepalès que viu a les muntanyes de l'Himàlaia. La història s'endinsa en el seu paper fonamental a l'hora d'ajudar alpinistes estrangers en les seves expedicions, mentre s'enfronta als reptes d'una vida marcada per la pobresa i les difícils condicions climàtiques. El llibre ofereix una reflexió sobre la resistència humana, la solidaritat i l'esperit de superació. A través de Nima, descobrim la bellesa i la duresa d'un món sovint ignorat pels occidentals. És una obra de lectura àgil que combina aventura, reflexió i denúncia social, mostrant-nos la importància de valorar la cultura i el treball dels xerpes.
TApa tova, 190 pàg. bon estat. Roure, 2008
Llibre de tapes dures amb solapa imantada En molt bon estat. 160 pàgines de paper couché. Característiques i curiositats de tota mena d'animals. Amb moltes ilustracions. Isbn: 9788480166669. / 6.11
Còmic basat en la vida de Jesucrist
Tapa Dura amb 46 pàgines format foli en Perfecte estat multimèdia 2009
Selecció historietes on cada una d'elles Representa un dret humà
tapa tova 64 pàgines en bon estat Norma Editoria 1a edició Els àlbums de El Cairo 5
Tapa tova, 236 pàg. bon estat. Empúries, 2010
Tapes dures, bon estat. La Galera, 2014.
Tapa tova, 120 pàg. en bon estat. Barcanova Juvenil, 1982. Amb la firma i dedicatoria de l'autora.
Els 4 cómics. Tapes toves, en bone estat. El Observador, 1990
Tapa tova, 202 pag. bon estat. Laia, 1982
Tapa Dura. 208 pàgines en bon estat, estrella polar 2012. Isbn 978 84 9932 730 3
..
201.5. A
Tapes dures en bon estat Editorial Molino 1992