A l\'entrada del temps fosc, Alexandre Navarro.
Tapa tova, 50 pàg. bon estat. Columna, 1998
Referencia: 3-2-3-0
Ed. bilingüe catalán-castellano.
Tapa blanda, 216 pág. buen estado.Casal Català Yucatán 2001
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreFirmat + LibroFirmado + LibroPoesía + LlibrePoesia + MMercaderMArtínez +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Ed. bilingüe catalán-castellano.
Tapa blanda, 216 pág. buen estado.Casal Català Yucatán 2001
Tapa tova, 50 pàg. bon estat. Columna, 1998
mirada plural i profunda a l’obra i la figura de Guillem Viladot, un dels creadors més singulars de la literatura catalana contemporània. A través d’una aproximació crítica i també afectiva, les autores desgranen els temes clau, les innovacions formals i l’univers simbòlic de Viladot, així com el seu compromís amb la llengua i el territori. Una obra essencial per entendre el llegat d’un autor que va trencar motlles.
Tapa tova amb solapes, bon estat. Columna Edicions, col·lecció Assaig.
ISBN: 84-8300-915-3.
Tapa dura, 238 pàg. en bon estat. Empúries, 1986. 1ª ed.
Tapa tova, 97 pàg. bon estat. Parnassa, 2013. 1ª ed.Amb la firma i dedicatoria de la poeta.
Poemes de Maria-Antònia Salvà i d'lbn Al-labbana (versió de l'àrab per F-P. Verrié). L'estranger, conte de Rosa Leveroni. -Sota la sang?, poemes de Joan Perucho, per Joan Triadú. - Pluges, per Salvador Espriu. - Babbilt, ara, per Jaume Picas. - La pintura francesa d'avui, per Ignasi Mundó.-NOTES SOBRE ESCULTORS: Rodini el cinema, i Arturo Martini, per Enric Jardí; Uns gravats de Joan Rebull, per Jordi Sarsanedas. Arnau Vilanova, el gran pamfletista, per Pere Bohigas. -Quaderni fero-Americani, Frederic-Pau Verrié, i 《Revista de Catalunya», per Josep Romeu. PRELUDI partitura, per Josep Roca.
20 pàg. en bon estat. 1947.
----
99.1. E
Tapa tova, 307 pàg. en bon estat. Barcino, 1994. 1ª ed.
Tria de Joaquim Molas, amb ilustracions de Francesc todó.
tapa tova 94 pàgines en bon estat Edicions 62 1984 setena edició
Tapa Dura 212 pàgines. Interior en perfecte estat Selecta 1948 1a edició.
Tapa tova, 51 pàg. bon estat. El Tall, 2010
Consistori del Jocs Florals de Barcelona 1974. Composicions rebudes, discurs del President emèrit Narcís Jubany i Arnau Cardenal arquebisbe de Barcelona, titulat l'ús del propi idioma en la Sagrada litúrgia, memòria del secretari Lluís Bonet i punsoda. Anegats malaltissos de Pere fons i Vilardell, englantina la Catalauníada del reverend Josep Serra i Janer, Manuel Bertran i Oriola, premi Narcís Oller per elogi del llibre vell de Josep Miquel i Macaya. Discurs de Gràcies de Joan Antoni Maragall i noble. Llista de mestres en Gai saber. Llibre de 108 pàgines en bon estat. / 101.2.e
Tapa tova, 176 pàg. bon estat. Catalana, 1923
Versió de Xavier Benguerel. Tapa tova 280 pàgines en bon estat Proa 2005 biblioteca bàsica del Periódico 34.
...
200. 4. B
Poesia. Tapa tova, 77 pàg. bon estat. Pima Materia-Emboscal, 2000
Mètrica i versificació.
Tapa tova, 124 pàg. en bon estat. Barcino, 1978
Tapa tova, 100 pàg. bon estat. L Muntaner, 2011
Tapa tova, 75 pàg. bon estat. Mataró, 1970