Concili provincial tarraconense 1995.
Tapa tova, 125 pàg. bon estat. Claret, 1996
Referencia: 8-3-5-0
Viatges d'un jesuïta català del segle XVIII a l'Índia Pakistan Afganistan i Himalaya. inclou la biografia
Edició i traducció Josep Lluís Alay. Tapa tova 342 pàgines en bon estat Pagès 2005 segona edició
Enlaces directos: Himalaya + Afganistan + India + jesuites + Pakistan + Antoni de Montserrat + misioner + companyia de Jesús +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Viatges d'un jesuïta català del segle XVIII a l'Índia Pakistan Afganistan i Himalaya. inclou la biografia
Edició i traducció Josep Lluís Alay. Tapa tova 342 pàgines en bon estat Pagès 2005 segona edició
Tapa tova, 125 pàg. bon estat. Claret, 1996
Tapa dura, 231 pág. buen estado. Arxiu Gavin, 1988
Tapa tova, 36 pàg. Il.lustrat. en bon estat. Escudo de oro, 1975.
Tapa tova, 422 pàg. bon estat. Edicions 62, 1993
... Y SERMONIES QUE DEUHEN OBERVAR EN LO CULTO DIVINO.
transcripció d’un manuscrit antic que recull les normes i obligacions litúrgiques i monàstiques dels frares llecs de la Cartoixa de Scala Dei, un dels monestirs més importants de l'orde cartoixà a Catalunya. El text descriu els deures, pràctiques religioses i cerimònies que aquests frares havien de seguir com a part de la seva vida espiritual i comunitària.
Aquest tipus de llibre és un document històric valuós per conèixer el funcionament intern dels monestirs medievals, especialment en relació amb la vida quotidiana dels frares no sacerdots (llecs), que tot i no celebrar missa, participaven activament en la vida litúrgica i material del monestir.
Tapa tova, 101 pàg. bon estat. Fund. Francesc Basi i Vallespinosa, 1970
Els anys del postconcili, xarbotants d'idees noves i de vivències, d'exaltació després de molta contenció forçada, d'intuicions i de pressentiments, van ser, també, uns anys de contradiccions. Només un balanç fet des de la valoració positiva, però sense renúncia al sentit crític que và constituir, precisament, el nervi d'aquella etapa, pot garantir la perduració del seu missatge i evitar els efectes negatius de la llei del pèndul. Jo tinc la impressió que aquest balanç no s'ha fet prou ni amb la claredat que calia. La reducció, al meu entendre equivocada, del camp visual a només dues possibilitats, el continuïsme o la involució, ha tret visibilitat a l'altra del progrés no repetitiu. gran alternatiuva: la En parlar de postprogressisme, em refereixo al moment que es definí com a emblemàticament progressista. Però així com la postmodernitat no se situa contra el que és modern, sinó voldria anar més enllà del que va ser-ho en un moment determinat, també amb el mot «postprogressisme» propugno la voluntat de continuar progressant més enllà del progressisme d'una època.
Tapa tova, 254 pàg. en bon estat. Mediterranea, 1994.
Tapa tova, 109 ppag. bon estat.2006
Quaranta cartes creuades.
Tapa tova, 349 pàg. bon estat. Fragmenta, 2012
Per Joan Ainaud de Lasarte. Tapa dura, 197 pàg. format gran. En perfecte estat. 1990. 1.300Kg.
Tapa tova 268 bajas en bon estat Abadia de Montserrat 1989
Tapa tova, 44 pàg. bon estat. Dalmau, 1960
Tapa tova, 166 pàg. bon estat. alpina, 2013
Tapa tova, 191 pàg. en bon estat. Cruilla, 2001.
Tapa tova, 77 pàg. bon estat. Carmelites, 1993.
el resultat de tota una vida de treball apostòlic. Un treball que ha volgut ser dialogal per tal de recollir les riqueses que l'Esperit sembra en tots els interlocutors. Aquests diàlegs són l'expressió d'un gran respecte envers aquest mateix Esperit que abundosament es comunica amb la humanitat.
Tapa tova, 324 pàg. en bone stat. Mediterrània, 1998.
Tapa dura, 220 pàg. format gran.Bon estat.Antinea, 2010. Inclou 2 DVDs.