Descobrir 281.
Bisaura nord d'Osona, serra de Tramuntana Mallorca, ...
146 pàg. en bon estat.
Referencia: C.1.1.ctre esq
Descripcions i itineraris. Tapa tova, 130 pàg. bon estat. Abadia Montserrat, 1981. Amb signatura i dedicatoria de l'autor.
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreViatges + LlibreFirmat + LaGarrotxa + LlibreSenderisme + DPiTramunt +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Descripcions i itineraris. Tapa tova, 130 pàg. bon estat. Abadia Montserrat, 1981. Amb signatura i dedicatoria de l'autor.
Bisaura nord d'Osona, serra de Tramuntana Mallorca, ...
146 pàg. en bon estat.
Descripció i itineraris. Inclou dos mapes.
Tapa tova, 115 pàg. bon estat. Alpina, 1987
Tapa tova, 80 pàg. bon estat. Unió Excursionista de Catalunya, 1962
La Seu d'Urgell, La Mussara, La Pobla de Lillet, Vallfogona de Riucorb, Prades, Pinós, Sant Llorenç SAvall, Puigcerdà, Sant Pere de Casserres,..
En bon estat. Fed. Entintats excursionistes, anys 80
La recerca de la situació límit en l’escalada, I a l’Olan? Anar pujant, Sis dies «enduro» a la Cerdanya, El trial i el motocross, Ski-Raid 5000. Ascensions amb esquís pels Andes Centrals de Xile, Barcelona: escalada esportiva, Pic Russell, per la vall de Salenques, Estudi sobre Sant Joan de l’Erm, II Congrés Internacional de la Llengua Catalana, Crònica excursionista
Bon estat. 1973
Tapa tova, 40 pàg. bon estat. Rafael Dalmau, 1962
Àmplia galeria fotogràfica de totes les disciplines. Barcelona, 2013. Descatalogat. Difícil de trovar. Tapa Dura 138 pàgines, estat impecable.
Tapa tova, 144 pàg. bon estat. Incliou mapa. Montblanc, 1961
Itineraris de natura, història i paisatge.
Tapa tova, 86 pàg. bon estat. Inclou mapa. Ice, 1997
Guia itineraria amb mapa. Tapa dura, S.Barra-Centre Exc.de Cat.1921
Tapa tova, 89 pàg. nou, sense ús. Unió Excursionista de Catalunya, 2000
Nou,sense ús. inclou mapes. Unió Excursionista de Catalunya.
Tapa tova, 146 pàg. bon estat. Ab.Montserrat, 1981
Beget: joiell de l’art romànic, Els Ecos montserratins, Primera ascensió al Camell dels Ecos, per l’aresta Nord, Els parcs nacionals i la defensa de la naturalesa, Algunes flors observades a la Renclusa, Les fonts de la Història, Crònica del Centre, Fèlix Duran i Cañameras (1889-1972), Centenari del Naixement de Francesc Maspons i Anglesell, Volum 18 de la revista “Speleon”, Films amateurs: “Els raiers” i “L’Alguer”, Activitats atlètiques de la Secció d’Esquí, Coronament de l’Operació Montserrat, del Club Muntanyenc Sant Cugat, Una bella iniciativa en favor de l’esquí de fons, Neus de França, L’A.E. Talaia ha dit no a l’abocador de Garraf, Els itineraris escollits de R. N., Bibliografia, Histoire du Canigou, per Raymond Gual, Heures Pyrénéennes, per Maurice Jeannel
Bon estat. 1973
1876 1976. Quadríptic en bon estat i annex d'activitats. Difícil de trobar. 1969.
...
C.101.4
Números compresos entre el 255 i 269 més un especial dels Ports de tortosa-beseit. en Perfecte estat. 3.100kg.
en portada Collserola, entrevista Silvia Vidal escaladora El Canigó senders del 1714 itineraris per la nostra història, refugi de Colomina Vall Fosca, Ferran Latorre primer català que fa els 14 vuit mils, escalada a Busa, massís del vercors, Pompeu Fabra un lingüista a la muntanya, donassa Eden de Valls Pixi Estanys, el Capcir, El Caucas. entrevistes Carles Albesa, Agnes Riera, Núria García Quera, Oriol Baró, Hervé Barmasse, Pere rullan, Mercè aniz, Simone Moro, Marià Martí, Jordi Pons, Josep Maria Espinàs