Dominique, Eugène Fromentin.
Tapa dura, 234 pàg. bon estat. Proa, 1985. A tot vent, 234
Referencia: Casilla 0.3.centro derecha
Dos novel.les de Tapa Dura unes 230 pàgines cadascun. En bon estat edicions Proa 1931 i 1933 biblioteca a tot vent
Enlaces directos: EnCatalà + atotvent + JosepSalva +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Dos novel.les de Tapa Dura unes 230 pàgines cadascun. En bon estat edicions Proa 1931 i 1933 biblioteca a tot vent
Tapa dura, 234 pàg. bon estat. Proa, 1985. A tot vent, 234
Durant els anys previs a la Segona Guerra Mundial, una família jueva aristocràtica viu aïllada en una vila envoltada de jardins a Ferrara. Des d’aquesta distància amb el món exterior, s’observa el progressiu deteriorament de la societat italiana, marcada per l’antisemitisme i el feixisme. A través dels ulls d’un jove narrador enamorat de la filla dels Finzi-Contini, s’evoca amb nostàlgia un món perdut, mentre l’amenaça històrica esdevé cada cop més real i imminent.
Tapa dura, molt bon estat. Edicions Proa, col·lecció A tot vent, núm. 257, 1a edició en català. ISBN: 84-7588-164-5.
Tapa Dura 250 pàgines en bon estat edicions Proa 1935 biblioteca a tot vent 79
Centrade centra en els fets ocorreguts durant la Setmana Tràgica de Barcelona, i construeix una reflexió sobre la força del poder econòmic.
Tapa dura,197 pàg. bon estat. Proa 1984. A tot vent, 207
Una jove anglesa viatja a Florència acompanyada de la seva cosina, amb l’esperança de trobar cultura i bellesa. Tot canvia quan coneix una família inusual que desafia les convencions socials i desperta en ella un conflicte entre els dictats de la raó i els desitjos del cor. Aquesta obra ofereix una mirada crítica i irònica sobre les normes victorianes, l’emancipació femenina i la recerca de l’autenticitat.
Tapa dura, molt bon estat. Edicions Proa, 1986, col·lecció A tot vent, núm. 251, 1a edició en català. ISBN: 84-7588-145-9.
Tapa tova, 346 pàg. bon estat. Proa, 1973. A tot vent, 163
Tapa dura, 343 pàg. bon estat. Proa, 1991. A tot vent, 294
2 volums obra completa. Tapa Dura 534 pàgines en bon estat edicions Proa 1929 biblioteca a tot vent 15. Traducció César August Jordana i Mayns
Novel·la ambientada a la ciutat industrial de Terrassa a principis del segle XX. La història gira al voltant de les tensions socials, polítiques i familiars en el context de la burgesia industrial catalana, marcada per la lluita de classes i els interessos econòmics. El títol fa referència a una xarxa d'intrigues i relacions complexes entre els personatges, que es veuen atrapats en ambicions, traïcions i secrets. Cabré retrata amb mestratge la hipocresia i els conflictes d’una societat en transformació, posant en evidència les desigualtats i les tensions de poder.
Tapa dura, 197 pàg. bon estat. A tot vent, 207. 1984
Tapa dura, 139 pàg. bon estat. Proa, 1990. A tot vent, 284
Una família de pescadors sicilians lluita per millorar la seva condició social en una societat marcada per les jerarquies rígides i la pobresa estructural. L’esperança de prosperitat topa amb les dures realitats de la vida quotidiana, i els valors tradicionals entren en conflicte amb l’ambició individual. Aquesta novel·la retrata amb un estil cru i realista la lluita per la dignitat en un entorn advers, esdevenint una obra cabdal del verisme italià.
Tapa dura, molt bon estat. Edicions Proa, col·lecció A tot vent, núm. 232, 1a edició en català. ISBN: 84-7588-034-7.
Un home urbà torna a la finca familiar després de la mort de la seva mare, i s’enfronta a un món rural que ha deixat enrere, ple de records, tensions familiars i contradiccions morals. Aquesta trobada amb les arrels desencadena una reflexió íntima sobre la identitat, el pas del temps i la distància emocional entre generacions. L’obra retrata amb ironia i profunditat psicològica la confrontació entre la modernitat i la tradició.
Tapa dura, molt bon estat. Edicions Proa, col·lecció A tot vent, núm. 263, 1a edició en català. ISBN: 84-7588-157-2.
Tapa dura, 277 pàg. bon estat. Proa, 1990. A tot vent, 290. Traducció Jaume Creus
Tapa Dura 250 pàgines en bon estat edicions Proa 1931 biblioteca a tot vent 35.
Un crit, és evident que algú ha fet un crit. Algú? algú o quelcom. Persona o cosa. Tot l'oceà de tenebres s'ha rinxolat de diminutes onades policolors i la fuetada sonora s'ha enfonsat, a miques i a bocins, cel en l'aire i en dintre, com en un mar a l'inrevés...
*Per veure altres títols de la mateixa col.lecció cerqueu, tot junt: bibliotecaatotvent
Tapa Dura 250 pàgines en bon estat edicions Proa 1932 biblioteca a tot vent 49
Tapa Dura 256 pàgines en bon estat edicions Proa 1929 biblioteca a tot vent 9 traducció al fred Gallard.