HISTÒRIA SUMARIA DE LA LITERATURA CATALANA, M....
Tapa tova, 424 pàg. en bon estat. Balmes, 1932. Pròleg i bibliografia de Manuel de Montoliu.
Referencia: 10.6.ctre
Recull de pensaments polítics, socials, costumbristes.... Proemi de Carles Rahola. Tapa tova, 183 pàg. en bon estat. Palafrugell, 1916.
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreAssaig + BonaventuraSabater + CarlesRahola +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Recull de pensaments polítics, socials, costumbristes.... Proemi de Carles Rahola. Tapa tova, 183 pàg. en bon estat. Palafrugell, 1916.
Tapa tova, 424 pàg. en bon estat. Balmes, 1932. Pròleg i bibliografia de Manuel de Montoliu.
Tapa tova, 36 pàg. en bon estat. Spes, 1947
(en catalán). Setmanari de gresca ab ninots. Los dos primeros años completos + los calendarios 1903 y 1904. Del número 1 al 105. 3.670Kg.
Tapas duras, interior bien conservado. Las tapas están bien, con los lomos agrietados en los extremos de las juntas (fotos 4,5 y 6), las hojas están bien sujetas.
Tapa dura, 87 pàg. bon estat. Bonadia i Duran, 1917
Joan estelrich, banys i banyistes en 1850 una revifalla molieresca, les festes a l'aire lliure pròsper estigueu un poeta occità troballes artístiques per Domènec de Bellmunt les nits de Barcelona el pintor 4 sentir-se Valentí Montoliu la Victòria del cinema Quin ha estat el seu secret? L'artista japonès fujita Tsuguharu, Su-Txu una Venècia xinesa , Frederic Ballvé, Mobles Joan Busquets, la casa del senyor Marian Andreu a París Carme Gibert i Maria Teresa Gibert dues joveníssimes concertistes normes de bon sentit parar-la poblament i decoració d'interiors Gilbert Keith chesterton a Sitges
Juliol 1928, format gran. En bon estat.
Tapa dura, 230 pàg. bon estat. Catalonia, 1930. Amb la signatura de l'autor i de l'antic propietari.
Edició complerta, amb tres volums, de la A a la Z. Tapes dures. 5.070Kg. Una mica de desgast superficial als lloms, interior en bon estat. Amb mapes i gravats. Salvat, principis segle XX.
Tapa tova, 30 pàg. bon estat. Mentora, anys 20
Tapa tova, 197 pàg. en bon estatr. Mentora, 1926.
Tapa dura, 139 pàg. en bon estat. Ajuntament BCN, Edició limitada i numerada.
Tapa dura, 305 pàg. bon estat. Catalònia, 1925. Traducció Emili Vallès.
Armonisada., orquestada i reduhida a piano pel Mtre. Josep Lapeyra.
4 pàg. en bon estat. L'Avenç, 1899.
Portada, per Xavier Güel Pere Bosch i Gimpera (clixé) A propòsit de Glozel, per Carles Soldevila. Elogi de Port de la Selva, per Alexandre Plana. Visió d'uns grans orgues, per Vicens M. de Gibert Pintures de Vila Puig (clixés). Un llibre català sobre excursionisme Poesia i prosa Modes Els vells recons de Barcelona, per Ricard Barbenys La confessió, per Emilia Demetra Dolores del Río, artista del cinema. Lletra de París, per Adolf Falgairolle. Els vidres de Joan Sala Gelosia, per E. Didring Cigne, per Pere Guilanyà Previsions oportunes, per F. F. Torné-Esquius Lliçó, i Saiah, poesies per Almela i Vives. Les roses de Sant Feliu, per Nicolau M." Rubió i Tuduri Una nau lateral de Santa Maria de la Mar (clixé). Romania, film d'una tradició lingüística, per Etelien Tonescu. El dia d'una «parisienne>, per D. B. Josep F. Ràfols, dibuixant, per O. S. L'arquitectura moderna russa, per F. Sacs Joan Busquets, moblista.
42 pàg. en bon estat. Febrer, 1928
Tapa dura, 260 pàg. format gran. Bon estat. E. Castells, 1926
Tapa dura, 75 pàg. en bon estat. Barcelona, 1932.
Tapa tova, .130 pàg. bon estat. A.Esparbé, 1913