EL TRON DE LA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT,...
Tapa tova, 36 pàg. en bon estat. Spes, 1947
Referencia: 99.2.ctre.carpverd
Tapa tova, 20 pàg. en molt bon estat (mai llegit, encara sense desbarbar), Llibreria Palau. Edició única en paper de fil de 200 exemplars numerats.
Enlaces directos: EnCatalà + LlibreAntic + PrimeraEdició + JosepOriol + JMontllorPujal + SJosepOriol +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa tova, 20 pàg. en molt bon estat (mai llegit, encara sense desbarbar), Llibreria Palau. Edició única en paper de fil de 200 exemplars numerats.
Tapa tova, 36 pàg. en bon estat. Spes, 1947
Armonisada., orquestada i reduhida a piano pel Mtre. Josep Lapeyra.
4 pàg. en bon estat. L'Avenç, 1899.
Tapa dura, 305 pàg. bon estat. Catalònia, 1925. Traducció Emili Vallès.
Seny i amor, amo i senyor, Avelí Artís
El contramestre, Frederic Soler Pitarra
L'anell meravellós, Josep M. Folch i Torres
El lliri d'aigua, Serafí Pitarra
La Diada, Frederic Soler
anys 20. Bon estat.
Tapa dura, 320 pàg. bon estat. Biblioteca clàssia catalana, 1907.
Tapa semidura, 326 pàg. bon estat. joan Gili, 1900
Obra póstuma.
Tapa tova, 330 pàg. en bon estat ( No ha estat llegit, les fulles encara estan unides en plecs per la part superior, foto 2). Dalmau i Jover, 1948. 1ª ed.
Portada, per Xavier Güel Pere Bosch i Gimpera (clixé) A propòsit de Glozel, per Carles Soldevila. Elogi de Port de la Selva, per Alexandre Plana. Visió d'uns grans orgues, per Vicens M. de Gibert Pintures de Vila Puig (clixés). Un llibre català sobre excursionisme Poesia i prosa Modes Els vells recons de Barcelona, per Ricard Barbenys La confessió, per Emilia Demetra Dolores del Río, artista del cinema. Lletra de París, per Adolf Falgairolle. Els vidres de Joan Sala Gelosia, per E. Didring Cigne, per Pere Guilanyà Previsions oportunes, per F. F. Torné-Esquius Lliçó, i Saiah, poesies per Almela i Vives. Les roses de Sant Feliu, per Nicolau M." Rubió i Tuduri Una nau lateral de Santa Maria de la Mar (clixé). Romania, film d'una tradició lingüística, per Etelien Tonescu. El dia d'una «parisienne>, per D. B. Josep F. Ràfols, dibuixant, per O. S. L'arquitectura moderna russa, per F. Sacs Joan Busquets, moblista.
42 pàg. en bon estat. Febrer, 1928
(en catalán). Setmanari de gresca ab ninots. Los dos primeros años completos + los calendarios 1903 y 1904. Del número 1 al 105. 3.670Kg.
Tapas duras, interior bien conservado. Las tapas están bien, con los lomos agrietados en los extremos de las juntas (fotos 4,5 y 6), las hojas están bien sujetas.
Llibre de lectura escolar grau 1. Tapa Dura 87 pàgines en bon estat, impremta elzeviriana, 1933
Selecció. Tapa tova, 32 pàg. en bon estat. Barcelona, 1953.
Una tarda per mar, En Garet a l'enramada, La vetlla dels morts i L'aniversari del noi Guixer.
Llibre de lectura escolar. Slecció de treballs en prosa i en vers d'autors catalans moderns i antics.
Tapa dura, 264 pàg. en bon estat. Antoni López, 1916.
Obra completa, amb les dotze entregues. En bon estat. La novel.la Nova- Imprenta Rafols, 1920.
Tapa dura, 139 pàg. en bon estat. Ajuntament BCN, Edició limitada i numerada.
Jaume Bofill i Mates en el periodisme, Els periodistes estrangers,...
Tapa tova, 215 pàg. en bon estat. 1934.