CRÒNICA DE DEMÀ, MIQUEL MARTÍ I POL.
Tapa tova 58 pàgines en bon estat llibres del Mall 1977 primera edició
...
201.4.a
Referencia: 101.1.19.3.dta
Tapa dura, 180 pàg. en bon estat. Orbis, 1986.
Enlaces directos: EnCatalà + EdatMitjana + LiteraturaMedieval + LlibrePoesia + Poemari +
Transacciones seguras y encriptadas con SSL.
Envíos a toda la U.E.
Compra con total confianza
Tapa dura, 180 pàg. en bon estat. Orbis, 1986.
Tapa tova 58 pàgines en bon estat llibres del Mall 1977 primera edició
...
201.4.a
La poesia de Mercè Duran, Albert Verdaguer, Roser Pou, Anna Pantinat, Alexadre Tornabell, Elisabet Parés, Sandra Casamitajana i Marisa Olivera, qui firma i dedica el llibre.
Tapa tova, 111 pàg. bon estat. El Far, 2012
Tapa tova, 104 pàg. bon estat. Empúries, 1989. El Ventall de la poesia, 10
Poesia. Tapa tova, 77 pàg. bon estat. Pima Materia-Emboscal, 2000
Tapa dura, 367 pàg. bon estat. Tres i Quatre, 1984
Tapa dura, 275 pág. buen estado. Manuales Soler.
Tapa dura, 490 pàg. en bon estat. Columna, 1986.
mirada plural i profunda a l’obra i la figura de Guillem Viladot, un dels creadors més singulars de la literatura catalana contemporània. A través d’una aproximació crítica i també afectiva, les autores desgranen els temes clau, les innovacions formals i l’univers simbòlic de Viladot, així com el seu compromís amb la llengua i el territori. Una obra essencial per entendre el llegat d’un autor que va trencar motlles.
Tapa tova amb solapes, bon estat. Columna Edicions, col·lecció Assaig.
ISBN: 84-8300-915-3.
Tapa tova, 352 pàg. bon estat. 2005
Tapa Dura 124 pàgines en bon estat. Antologia poètica en català i castellà amb protagonistes tan diversos com Lina Casanovas mestre en Gai saber, els gegants del Poble sec, Anton sala cornadó, Igualada, Jesucrist ,Alan kardec.
Firma dedicatòria poètica Sant Jordi 1988
....
201.6. A
1976-1986.
Tapa tova, 274 pàg. en bon estat. Quaderns Crema, 1987
Poemes de Maria-Antònia Salvà i d'lbn Al-labbana (versió de l'àrab per F-P. Verrié). L'estranger, conte de Rosa Leveroni. -Sota la sang?, poemes de Joan Perucho, per Joan Triadú. - Pluges, per Salvador Espriu. - Babbilt, ara, per Jaume Picas. - La pintura francesa d'avui, per Ignasi Mundó.-NOTES SOBRE ESCULTORS: Rodini el cinema, i Arturo Martini, per Enric Jardí; Uns gravats de Joan Rebull, per Jordi Sarsanedas. Arnau Vilanova, el gran pamfletista, per Pere Bohigas. -Quaderni fero-Americani, Frederic-Pau Verrié, i 《Revista de Catalunya», per Josep Romeu. PRELUDI partitura, per Josep Roca.
20 pàg. en bon estat. 1947.
----
99.1. E
Versió de Xavier Benguerel. Tapa tova 280 pàgines en bon estat Proa 2005 biblioteca bàsica del Periódico 34.
...
200. 4. B
Col-lecció clàssics catalans del segle XX número 20 el observador. 1991 92 pàgines en bon estat / ( 96.7a)
Tapa Dura 212 pàgines. Interior en perfecte estat Selecta 1948 1a edició.
Tapa dura, 242 pàg. bon estat. Tipógrafia católica.1888